Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMest cykel för pengarna (max 20 t …
You need to log in to create posts and topics.

ShimaNO säljer dom på Biltema.

Märkestrogenhet kan definitivt närma sig religiösa nivåer, men inte unikt för cyklar. Se bara på apple. Eller idolers egenstartade märken, Björn Borg kalsonger och Paris Hilton parfym t.ex.

Framförallt handlar det nog om tron på att man kan köpa sig till

Ursäkta min okunnskap men Utegra 10 % bättre eller tvärtom?

Nope, Athena är bättre än Ultegra.

Nu blir det ännu roligare när det är någon annans text som har friserats i bästa TOUR-stil.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1131518/page=40

Edit konstaterar att nu har det tillkommit ett tillägg i inlägget. Finns det något som du tycker som du har s

Hej.

Om du hittar en 11delad Ultegra. Ja då kan du köpa den;/) Nä visst ja. Det finns ju inte. Och nä Athena är inte att ses som i nivå med 105. Tom Centaur gruppen skulle jag se som bättre än 105. Och det är väl ev dessa man ev skulle Jämföra.

Visst

Jag kör med Campa på min Wilier nu, men har kör med både Shimano och Sram innan.
Måste nog säga att Campa står sig bra i kampen om mitt växelsystem i framtiden.

Men en Ultegra Di2 kan ju också funka, om man nu inte föredrar Campa EPS.
Som du förstår så

Tack ska ni ha. Synd att Wilier inte verkar säljas i Stockholmsområdet. Falkenberg är inte riktigt runt hörnet.. 🙁

Det kan vara värt att prata med Göran. Han kan ha lösningar på det mesta. Jag vet folk som handlat på söndagskvällen resp. på annan ort...

Slå dom en pling.
Även om du bor i 08-området, så ser dom till att du får en cykel som passar efter dina behov.