Quote from Berit Bengtson on 22 January 2012, 14:08Sebastian:
Det finns även duktiga cykelhandlare i Stocholmsområdet som heter Göran.
Här tex: http://eci.nu
Det är dessutom en mkt bra butik som är väl värd ett besök.
Sebastian:
Det finns även duktiga cykelhandlare i Stocholmsområdet som heter Göran.
Här tex: http://eci.nu
Det är dessutom en mkt bra butik som är väl värd ett besök.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 14:18Är det din egen uppfattning? eller har du kopierat det på nätet?
Är det din egen uppfattning? eller har du kopierat det på nätet?
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 13:18Trek Madone 4,7
Grymt skön cykel!!
Trek Madone 4,7
Grymt skön cykel!!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:31Racer som du sitter länge på: måttsy den hos en seriös handlare. Kolla Happy MTB:s lista. Spelar ingen roll vad det står på ramen och komponenterna - alla märken har bra och sämre modeller, bättre är dyrare och rätt mått är viktigast. Kan löna sig att väl
Racer som du sitter länge på: måttsy den hos en seriös handlare. Kolla Happy MTB:s lista. Spelar ingen roll vad det står på ramen och komponenterna - alla märken har bra och sämre modeller, bättre är dyrare och rätt mått är viktigast. Kan löna sig att väl
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:36Min racer är från Racerdepån i Falköping, en måttsydd Guerciotti med Campa Record 11-delat och campa 2-way hjul. Guerciotti och Campagnolo funkar finfint för mig, men den behöver inte vara bäst för dig. Racerdepån däremot funkar finfint för vem som helst.
Min racer är från Racerdepån i Falköping, en måttsydd Guerciotti med Campa Record 11-delat och campa 2-way hjul. Guerciotti och Campagnolo funkar finfint för mig, men den behöver inte vara bäst för dig. Racerdepån däremot funkar finfint för vem som helst.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:10Bygg en själv 🙂 Inte svårt att göra- och du får den precis som du vill. Om du är osäker finns det säkert någon som kan hjälpa till. Det finns också seriösa cykelhandlare som du kan lämna komponenterna till så bygger de åt dig.
Jag fick mycket hjälp per t
Bygg en själv 🙂 Inte svårt att göra- och du får den precis som du vill. Om du är osäker finns det säkert någon som kan hjälpa till. Det finns också seriösa cykelhandlare som du kan lämna komponenterna till så bygger de åt dig.
Jag fick mycket hjälp per t
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 23:38Canyon har helt klart de mest prisvärda cyklarna under 20000. Vilken växelgrupp du vill använda bör du nog bäst avgöra genom att prova. Det finns lika många synpunkter som användare när det kommer till växelreglage och deras egenskaper.
Självfallet har
Canyon har helt klart de mest prisvärda cyklarna under 20000. Vilken växelgrupp du vill använda bör du nog bäst avgöra genom att prova. Det finns lika många synpunkter som användare när det kommer till växelreglage och deras egenskaper.
Självfallet har
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 06:28Ja, det kan du tycka. Du har legat i ide och har precis kommit ut?
Synd att det tar fyra veckor för en plastbit att leta sig hit så att det går att använda sin nya cykel.
Den måste ha blivit tillverkad i någon kinesisk by av en barnarbetare och sedan ski
Ja, det kan du tycka. Du har legat i ide och har precis kommit ut?
Synd att det tar fyra veckor för en plastbit att leta sig hit så att det går att använda sin nya cykel.
Den måste ha blivit tillverkad i någon kinesisk by av en barnarbetare och sedan ski
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 09:02Som om delarna till Canyon eller Rose skulle tiiverkas på andra ställen än alla andra märkens komponenter ...
Som om delarna till Canyon eller Rose skulle tiiverkas på andra ställen än alla andra märkens komponenter ...
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 09:14Jag har ganska nyligen beställt en Rose pro-SL 2000 med uppgraderade hjul. Det känns som jag får mycket cykel för pengarna där. Roses svenska representanter har varit till mycket hjälp vid val av cykel och storlek. De har även hjälpt till att ändra min or
Jag har ganska nyligen beställt en Rose pro-SL 2000 med uppgraderade hjul. Det känns som jag får mycket cykel för pengarna där. Roses svenska representanter har varit till mycket hjälp vid val av cykel och storlek. De har även hjälpt till att ändra min or