Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:06Satsa på ett lagtempolopp där du är sämst i laget...........
Så kan man både spy spotta blod och få blodkärlsbristningar i ögonen.
Det fodras dock att man tar i.............................................................
Satsa på ett lagtempolopp där du är sämst i laget...........
Så kan man både spy spotta blod och få blodkärlsbristningar i ögonen.
Det fodras dock att man tar i.............................................................
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:47Två av tre - då har jag iaf lyckats ta i en eller annan gång. Känns ju skönt för annars känns ju inte blodsprängda ögon och spy som det mest eftertraktade här i livet.
Två av tre - då har jag iaf lyckats ta i en eller annan gång. Känns ju skönt för annars känns ju inte blodsprängda ögon och spy som det mest eftertraktade här i livet.
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:52Näe det är ju skillnad på om det är dagen efter eller under träning
Näe det är ju skillnad på om det är dagen efter eller under träning
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:59Väldigt ofta blodsprängda ögon efter ett hårt pass. Festar sällan och dricker ännu mer sällan alkohol och då i så små mängder att det knappast är av den orsaken (H).
Väldigt ofta blodsprängda ögon efter ett hårt pass. Festar sällan och dricker ännu mer sällan alkohol och då i så små mängder att det knappast är av den orsaken (H).
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 09:34När jag sovit väldigt lite en natt smakar det metall i munnen på mej dagen efter - trots att jag inte tränat.
När jag sovit väldigt lite en natt smakar det metall i munnen på mej dagen efter - trots att jag inte tränat.
Quote from Emma Sjöberg on 9 July 2008, 13:39Har man problem med pollen kan man också få den där otrevliga blodmetallsmaken i munnen när man nyser och hostar.. och jag har fått lära mig att det är slemhinnorna som är så sköra och små microskopiska bloddroppar som gör att det smakar illa.. Men det ka
Har man problem med pollen kan man också få den där otrevliga blodmetallsmaken i munnen när man nyser och hostar.. och jag har fått lära mig att det är slemhinnorna som är så sköra och små microskopiska bloddroppar som gör att det smakar illa.. Men det ka
Quote from Catharina Brattlin on 9 July 2008, 13:51Kan kanske inträffa från slemhinnorna också, men den metallsmak som kommer av kraftig konditionsmässig ansträngning härrörs sig från alveolerna, och i så fall skulle just hostan vid allergier kanske ge samma fenomen. Spekulerar bara! 🙂
Kan kanske inträffa från slemhinnorna också, men den metallsmak som kommer av kraftig konditionsmässig ansträngning härrörs sig från alveolerna, och i så fall skulle just hostan vid allergier kanske ge samma fenomen. Spekulerar bara! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 21:01Jag kan känna blodsmak om jag precis har hoppat i kallt vatten och börjar simma.
Jag kan känna blodsmak om jag precis har hoppat i kallt vatten och börjar simma.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 21:42Dagen efter en hård kväll smakar det mest diesel i munnen...
Det är för att dieselmannen hälsat på under natten!
Dagen efter en hård kväll smakar det mest diesel i munnen...
Det är för att dieselmannen hälsat på under natten!
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 21:45Framför allt om vattnet är fruset.
Framför allt om vattnet är fruset.