Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:20britt, men jag får metallsmak i munnen när jag utesluter kolhydrater då har jag hört att man kommer in i ketos,stämmer inte det då?
britt, men jag får metallsmak i munnen när jag utesluter kolhydrater då har jag hört att man kommer in i ketos,stämmer inte det då?
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 15:05..hm, jag har hört att man ska börjar lukta aceton då?..men ändå, hur "lätt" kommer man in i ketos eg? Krävs det bara att man skär ner ordentligt på kohydrater, eller krävs långvarigt hårt arbete totalt utan kolhydrater-och vad exakt innebär ketos nu igen
..hm, jag har hört att man ska börjar lukta aceton då?..men ändå, hur "lätt" kommer man in i ketos eg? Krävs det bara att man skär ner ordentligt på kohydrater, eller krävs långvarigt hårt arbete totalt utan kolhydrater-och vad exakt innebär ketos nu igen
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 15:08Britta, jag vet bara att man kommer in i ketos alltså fettförbränning men silvia är så duktig så hon kan nog svara mer på de.
Britta, jag vet bara att man kommer in i ketos alltså fettförbränning men silvia är så duktig så hon kan nog svara mer på de.