Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade tänkt öka motivationen över sommaren och därför anmäla mig till midnattsloppet och/eller tjejmilen.. Är det någon annan som hakar på eller som kanske redan är anmäld? Någon som har synpunkter på vilket lopp som är roligast?

http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=27782

Lycka till! 🙂

Jag har anmält mig till midnattsloppet! Jag tycker om att klä ut mig... Så därför tycker jag att det är roligare.

Sen är det lite sådär att jag inte riktigt vill springa tjejmilen eftersom inte killarna får vara med. Jag tycker inte om att bli utesluten

Men är det inte så nu att man måste springa i en speciell tröja på Midnattsloppet? Och att det därför är slut med utklädningarna?

Man kan fortfarande klä ut sig, då får man en nummerlapp som vanligt. Men man måste säga till om det i anmälningen...

Jag tycker midnattsloppet är ett av det roligare loppen överhuvudtaget. Jag har inte själv erfarenhet av tjejmilen om jag inte ska klä ut mig där förståss;)
Men jag tror att midnattloppet är mer lopp/tävling än tjejmilne så vill man springa på tid och "tä

Jag ska springa båda nu i höst så då ka jag ju jämföra.

Man kan ha tidtagning på tjejmilen om man vill. Men jag tror också att det är mer lopp över midnattsloppet. Tjejmilen är det många som går runt och gör det till en utflykt och har kul tillsammans.

Är det inte väldigt trång på båda loppen? Sprang tjejmilen förra året men tyckte att det var väldigt jobbigt att det var så mycket folk, funderade på midnattsloppet i år men fick höra att det är minst lika trångt där, så jag springer hemma istället.

Jag ska delta i tjejmilen. 5:e året för mig.

Visst är det lite trångt på tjejmilen, men det är ju det som är charmigt. Allt behöver väl inte vara så allvarligt heller. Jag tycker det är härligt att kvinnor i alla åldrar och modeller springer tillsammans.

Jag är nu anmäld till Tjejmilen! =) En annan tjej här på Funbeat hade fått förhinder, så jag tog hennes plats.. 😀

Kanske blir det Midnattsloppet också, men den som lever får se! 😉