Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker definitivt att du ska prova båda, men jag föredrar Midnattsloppet, eftersom (som någon skrivit tidigare) folk inte ställer sig i rätt startgrupp och därmed stoppar upp för dem som vill springa. När man väl kryssade sig förbi dem som går i bredd, så

Fast namnet står inte på tröjan, det står inte ens startnummer, utan bara startgrupp. Logistiken för att trycka namn på alla tröjor skulle nog bli lite stor... Det stod däremot förr om åren, när det var nummerlappar.

Tråkigt att inte namnet står längre 🙁 (två år sedan jag sprang midnattsloppet). Låter inte lika kul när någon ropar kom igen nu nr 9857, men min uppfattning att M-loppet är roligare än Tjejmilen kvarstår trots detta.
/Emma

Om jag inte minns fel så står namnet på lappen när man springer tjejmilen också.. Åtminstone om man springer i tidtagningsklassen.. och det gör man ju.

Jag drömmer fortfarande om att få se en elitlöpare med barnvagn komma kutande ur sista startgruppen och kryssa om alla flanörerna ... fast hon får nog ha ett VÄLDIGT gott humör ...
Men jämfört med Blodomloppet tyckte jag Tjejmilen var jättebra, på BO så g

Kan tidschipet som man får om man vill ha tidtagning på Tjejmilen störa eller störas av pulsklocka/fotsensor? Tanken bara slog mig nu när jag var ute o sprang.....
Har aldrig hört någon säga något om det tidigare, så jag antar att de inte påverkar varan

ag sprang med pulsklocka och tidschip förra året och märkte då inget ... men jag kan kanske ha fel? men jag tror inte det.

Nej, jag tror inte att det störs heller. Fotchippet i sig registrerar ju ingenting. Vid start och målgång springer man över en matta där det finns sensorer som känner av chippet.