Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 14:56Jag håller med om att det är lite charmen med Tjejmilen. Det är trångt, mycket folk, varmt och KUL! Man behöver inte ta så alvarligt på det...
Jag håller med om att det är lite charmen med Tjejmilen. Det är trångt, mycket folk, varmt och KUL! Man behöver inte ta så alvarligt på det...
Quote from Linnea Persson on 5 June 2007, 16:41Det är klart om man ser det så, själv har jag lite svårt för trängsel, var precis på stan, tänkte att det är nog bättre att sprinag lite ärenden idag än imorgon då alla är lediga, men oj vad mycket folk det var på stan, usch det är det värsta jag vet, det
Det är klart om man ser det så, själv har jag lite svårt för trängsel, var precis på stan, tänkte att det är nog bättre att sprinag lite ärenden idag än imorgon då alla är lediga, men oj vad mycket folk det var på stan, usch det är det värsta jag vet, det
Quote from Lena Bjerlöw on 5 June 2007, 16:51Det med trängseln pa tjejmilen, det är ju också för att folk inte stället sig i rätt startfållor. Hela systemet med olika startfållor går ju i kras om man inte följer det. En snabbare person ska stå framför en långsammare, då slipper man den totala trängs
Det med trängseln pa tjejmilen, det är ju också för att folk inte stället sig i rätt startfållor. Hela systemet med olika startfållor går ju i kras om man inte följer det. En snabbare person ska stå framför en långsammare, då slipper man den totala trängs
Quote from Fredrik Johansson on 5 June 2007, 17:45Jag har sprungit båda och föredrar faktiskt Midnattsloppet, dels pga trängseln och dels värmen (Tjejmilen). Midnattsloppet brukar vara härligt svalt o skönt och ännu mer musik runt hela banan än det var på Tjejmilen (som jag kommer ihåg det i alla fall).
Jag har sprungit båda och föredrar faktiskt Midnattsloppet, dels pga trängseln och dels värmen (Tjejmilen). Midnattsloppet brukar vara härligt svalt o skönt och ännu mer musik runt hela banan än det var på Tjejmilen (som jag kommer ihåg det i alla fall).
Quote from Christian Strömberg on 5 June 2007, 23:01(H:) jag är förälskad i midnattsloppet för den sköna stämningen, uppbackningen av publiken, gosspel vid Sophiakyrka....nästan så att jag får med mig min man som avskyr att springa 🙂 Dock springer jag ändå tjejmilen som jag tycker är så tung och varm tro
(H:) jag är förälskad i midnattsloppet för den sköna stämningen, uppbackningen av publiken, gosspel vid Sophiakyrka....nästan så att jag får med mig min man som avskyr att springa 🙂 Dock springer jag ändå tjejmilen som jag tycker är så tung och varm tro
Quote from Martin Trygg on 6 June 2007, 16:02Jag har också sprungit båda och föredrar helt klart Tjejmilen. Om man vill ha en bra tid så ska man bara se till att få starta i första gruppen, där är det inte så trångt, och sen är det bara att springa! Platt och skön bana.
Midnattsloppet däremot... Tr
Jag har också sprungit båda och föredrar helt klart Tjejmilen. Om man vill ha en bra tid så ska man bara se till att få starta i första gruppen, där är det inte så trångt, och sen är det bara att springa! Platt och skön bana.
Midnattsloppet däremot... Tr
Quote from Andreas Björklund on 14 June 2007, 18:15Och nu är jag anmäld till Midnattsloppet också! Taggad till tårna! 😉
Och nu är jag anmäld till Midnattsloppet också! Taggad till tårna! 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2007, 10:08Jag ska springa Midnattsloppet, ska bli mycket spännande! Har haft benhinneproblem på sistone så har inte kunnat löpträna så mycket som jag önskat pch planerat, men som tur är är det ju ett tag kvar.
Är lite Tjejmilensugen också, men vad som avskräcker
Jag ska springa Midnattsloppet, ska bli mycket spännande! Har haft benhinneproblem på sistone så har inte kunnat löpträna så mycket som jag önskat pch planerat, men som tur är är det ju ett tag kvar.
Är lite Tjejmilensugen också, men vad som avskräcker
Quote from Funbeat user on 15 June 2007, 18:23Jo efter min senaste dust med värmen låter att springa på natten rätt trevligt (H) om man säger 😉
Jo efter min senaste dust med värmen låter att springa på natten rätt trevligt (H) om man säger 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2007, 20:02Ja jag ska göra premiär på tjejmilen och det ska bli superkul!
Ja jag ska göra premiär på tjejmilen och det ska bli superkul!