Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 13:38Alla känner vi väl någon som vi förundras över och är imponerade av. Jag har själv en kompis som vi försökt få att satsa på längdskidor efter att han kom in på en 116:e plats på vasan efter knappa 3 års skidträning (alltså börjat från noll och då är inga
Alla känner vi väl någon som vi förundras över och är imponerade av. Jag har själv en kompis som vi försökt få att satsa på längdskidor efter att han kom in på en 116:e plats på vasan efter knappa 3 års skidträning (alltså börjat från noll och då är inga
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 13:41En i min närhet sprang under 35 på milen när han var som bäst, utan att träna löpning seriöst... Han tränade iofs en hel del, men satsade absolut inte på löpningen.
En i min närhet sprang under 35 på milen när han var som bäst, utan att träna löpning seriöst... Han tränade iofs en hel del, men satsade absolut inte på löpningen.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 13:50@Johan R: Det låter i mina öron otroligt. Är det verkligen möjligt?
@Johan R: Det låter i mina öron otroligt. Är det verkligen möjligt?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 14:02Håller med Mårten och Tobias. Sedan tror jag att en del är bättre på att få ut den kapacitet de har ur kroppen än andra och att det kanske är det talangen består i. Det är inte dåligt på något sätt, tvärtom, det är trots allt de resultat man gör som gälle
Håller med Mårten och Tobias. Sedan tror jag att en del är bättre på att få ut den kapacitet de har ur kroppen än andra och att det kanske är det talangen består i. Det är inte dåligt på något sätt, tvärtom, det är trots allt de resultat man gör som gälle
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 14:13Synd att vår skapare slösat talang på såna slöfockar när han skulle kunnat gett den till mig 😉
Men så har jag säkeert någon annan talang som jag helt förslösat. Gud borde planera bättre.
Synd att vår skapare slösat talang på såna slöfockar när han skulle kunnat gett den till mig 😉
Men så har jag säkeert någon annan talang som jag helt förslösat. Gud borde planera bättre.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 15:09Peter S: Jag håller med dig! 😉
Peter S: Jag håller med dig! 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 16:34Hade en klasskompis som kunde springa hur långt som helst utan att träna. En ultratalang. En vår drog han till med 5 mils jogg som ett första löppass för våren med bara skolgympan som träningsbakgrund.
Men han var extremt långsam när vi höll på med bolls
Hade en klasskompis som kunde springa hur långt som helst utan att träna. En ultratalang. En vår drog han till med 5 mils jogg som ett första löppass för våren med bara skolgympan som träningsbakgrund.
Men han var extremt långsam när vi höll på med bolls
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 16:38Heter han Klas Ingesson?
Heter han Klas Ingesson?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 18:11Är man en 20-år fullt frisk Man med lite pannben och utan besvärande övervikt (tror det var vanligare för 20-år sedan), så bör sub40 på milen vara fullt realistiskt utan speciell träning.
Är man en 20-år fullt frisk Man med lite pannben och utan besvärande övervikt (tror det var vanligare för 20-år sedan), så bör sub40 på milen vara fullt realistiskt utan speciell träning.
Quote from Håkan Öhling on 7 April 2011, 22:38Nä, Jörgen nu är du ute och cyklar. Jag var oerhört vältränad typ 10 pass per vecka varav de flesta kondition och satsade allt på just detta men kom in på 41. Vikt 72kg inget fett...
Nä, Jörgen nu är du ute och cyklar. Jag var oerhört vältränad typ 10 pass per vecka varav de flesta kondition och satsade allt på just detta men kom in på 41. Vikt 72kg inget fett...