Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 07:15Torbjörn:
Livet är orättvis. Jag har fått kämpa för att komma under 45 tycker jag. Jag är förvisso 40+ men ändå.Sen känner jag killar som lätt springer 5 minuter snabbare på milen på träning men konstigt nog sen inte slagit mig på tävling. 😉
Torbjörn:
Livet är orättvis. Jag har fått kämpa för att komma under 45 tycker jag. Jag är förvisso 40+ men ändå.
Sen känner jag killar som lätt springer 5 minuter snabbare på milen på träning men konstigt nog sen inte slagit mig på tävling. 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 08:18Gällande talang...du måste ha talang vad det gäller hälsa, psyket och gällande din fysik. Att utala sig om en person har talang för att han springer milen på 39 (när han tränar 2-3 gånger i veckan), tycker jag verkar lite drastisikt. Vi vet för lite om h
Gällande talang...du måste ha talang vad det gäller hälsa, psyket och gällande din fysik. Att utala sig om en person har talang för att han springer milen på 39 (när han tränar 2-3 gånger i veckan), tycker jag verkar lite drastisikt. Vi vet för lite om h
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 08:42När är träning seriös?
När är träning seriös?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 08:44I Sverige verkar man vara en fotbollstalang ända upp i 25 års ålders 🙂
I Sverige verkar man vara en fotbollstalang ända upp i 25 års ålders 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 11:05Det är många som tror att vissa sträckor är en mil.
Det är många som tror att vissa sträckor är en mil.
Quote from Håkan Öhling on 8 April 2011, 11:06Tomas, som 45+ och med väsentligt mindre träning men med fokus på löpning (3ggr per vecka) så gör jag nu lätt mitt gamla mål på sub 40 🙂
Så livet är orättvist avseende talang, men mer rättvist när det gäller träning ger resultat!
Tomas, som 45+ och med väsentligt mindre träning men med fokus på löpning (3ggr per vecka) så gör jag nu lätt mitt gamla mål på sub 40 🙂
Så livet är orättvist avseende talang, men mer rättvist när det gäller träning ger resultat!
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 11:30Gillar det Torbjörn skirver:
Tror att vi alla är ense om att Mustafa Mohamed är en löptalang. Men det räcker inte att nå dit han är på enbart talang...
-98 sp
Gillar det Torbjörn skirver:
Tror att vi alla är ense om att Mustafa Mohamed är en löptalang. Men det räcker inte att nå dit han är på enbart talang...
-98 sp
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 12:53Anders: Om det är ett lopp man springer vet man iaf att distansen (för det mesta) stämmer! 😉
Anders: Om det är ett lopp man springer vet man iaf att distansen (för det mesta) stämmer! 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 13:50På den nivån är skillnaden mellan 8:42 och 8:05 enorm....
På den nivån är skillnaden mellan 8:42 och 8:05 enorm....
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:01ja...ungefär nio års träning.
ja...ungefär nio års träning.