Quote from Guest on 18 May 2007, 22:55Nu är jag stolt, jag har avverkat en mil på löpbandet fast med hjärnan tungt bedövad av matematiska beräkningar och funderingar så att jag inte skulle märka att jag sprang en mil.
Det krävdes avancerat självbedrägeri för att jag skulle våga testa, milmon
Nu är jag stolt, jag har avverkat en mil på löpbandet fast med hjärnan tungt bedövad av matematiska beräkningar och funderingar så att jag inte skulle märka att jag sprang en mil.
Det krävdes avancerat självbedrägeri för att jag skulle våga testa, milmon
Quote from Karolina Bergsten on 18 May 2007, 23:05Grattis!
Jag brukar också använda mig av den taktiken å i dela upp den kvarvarande sträckan i delmål. Av någon konstig anledning så blir man/jag mntalt trött fortare än fysiskt...
Grattis!
Jag brukar också använda mig av den taktiken å i dela upp den kvarvarande sträckan i delmål. Av någon konstig anledning så blir man/jag mntalt trött fortare än fysiskt...
Quote from Funbeat user on 18 May 2007, 23:05G R A T T I S !!!!!! (t+)
G R A T T I S !!!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 May 2007, 23:08Told u so! F_n, vad du är bra!!! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/pokal.gif
Told u so! F_n, vad du är bra!!! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/pokal.gif
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 07:34Jättegrattis Ladyn! 🙂 Förstår precis vad du menar med självbedrägeri. Jag gjorde precis likadant i onsdags, då sprang jag nämligen längre än jag någonsin gjort. Tidigare har jag inte sprungit längre än en mil, men i onsdags grejade jag 2 mil. Hade inte
Jättegrattis Ladyn! 🙂 Förstår precis vad du menar med självbedrägeri. Jag gjorde precis likadant i onsdags, då sprang jag nämligen längre än jag någonsin gjort. Tidigare har jag inte sprungit längre än en mil, men i onsdags grejade jag 2 mil. Hade inte
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 08:56Heja Tjejer! Va ni är duktiga... (t+)
Grattis Lady & Fia-Lotta till era prestationer... (hv)
Heja Tjejer! Va ni är duktiga... (t+)
Grattis Lady & Fia-Lotta till era prestationer... (hv)
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 09:22grattis 😀
grattis 😀
Quote from Linnea Persson on 19 May 2007, 09:27Grattis. Måste bara rekommendera er at springa ute i naturen i stället så känns milen än mindre skrämmande. Jag kan inte komma på många saker som är tråkigare än att springa löpband. Det är betydligt trevligare att titta på landskapet som rullar förbi än
Grattis. Måste bara rekommendera er at springa ute i naturen i stället så känns milen än mindre skrämmande. Jag kan inte komma på många saker som är tråkigare än att springa löpband. Det är betydligt trevligare att titta på landskapet som rullar förbi än
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 11:54Tack vad snälla ni är, jag är nöjd med min prestation och ännu mer nöjd att jag inte är så stel eller öm idag som jag trodde att jag skulle vara. Det är nog ett gott tecken, tror jag.
Jo, jag vet det där med att springa ute men på ett löpband kan man try
Tack vad snälla ni är, jag är nöjd med min prestation och ännu mer nöjd att jag inte är så stel eller öm idag som jag trodde att jag skulle vara. Det är nog ett gott tecken, tror jag.
Jo, jag vet det där med att springa ute men på ett löpband kan man try
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 12:01Tack-tack!
Du är så vältränad Ladyn så det är inte konstigt att du mår finemang idag tycker jag. 🙂
Jag tycker inte det är tråkigt med löpband, älskar hastighetsmätaren och kilometermätaren. Musik i öronen och tankarna på något annat håll så är det top
Tack-tack!
Du är så vältränad Ladyn så det är inte konstigt att du mår finemang idag tycker jag. 🙂
Jag tycker inte det är tråkigt med löpband, älskar hastighetsmätaren och kilometermätaren. Musik i öronen och tankarna på något annat håll så är det top