Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 20:56Såja, Karin........Mmmm.......som i Mmmmarathon! (hv)
Såja, Karin........Mmmm.......som i Mmmmarathon! (hv)
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 21:23Kanonbra jobbat Karin! (t+)
Visst gäller det att utmana sig själv, det är ju när man lyckas med det som man utvecklas. Och får tillfälle att känna sig stor, stark och oövervinnerlig för en stund! 🙂
Kanonbra jobbat Karin! (t+)
Visst gäller det att utmana sig själv, det är ju när man lyckas med det som man utvecklas. Och får tillfälle att känna sig stor, stark och oövervinnerlig för en stund! 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 19 May 2007, 21:47Tack! 🙂
Haha Maria, den var bra! Det lockar nåt otroligt...vi får se om 2 veckor 😉Fia-Lotta, såg nu att du sprang 2 mil utan energi? Ahh..att du orkar! All cred åt dig! Tur du fick i dig lite sen efteråt!
På min mastodontrunda gick det åt 2 småflask
Tack! 🙂
Haha Maria, den var bra! Det lockar nåt otroligt...vi får se om 2 veckor 😉
Fia-Lotta, såg nu att du sprang 2 mil utan energi? Ahh..att du orkar! All cred åt dig! Tur du fick i dig lite sen efteråt!
På min mastodontrunda gick det åt 2 småflask
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 07:42Karin: Ja mitt sätt att hantera energiintaget var inte speciellt smart, men det var som sagt inte planerat... Hade inga som helst problem med det medan jag sprang, men efteråt kändes det rejält! Nästa försök ska vara planerat och då ska jag ladda med ener
Karin: Ja mitt sätt att hantera energiintaget var inte speciellt smart, men det var som sagt inte planerat... Hade inga som helst problem med det medan jag sprang, men efteråt kändes det rejält! Nästa försök ska vara planerat och då ska jag ladda med ener
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 20 May 2007, 09:32Jodå "Lady", milmonstret skall besegras denna sommar!
Tanken är att han (hon?) skall besegras på mindre än en timma också!
Och det där med självbedrägeri funkar inte för mig. Jag vill se att jag sprungit 7 km, hur förklarar man annars för den analytiska
Jodå "Lady", milmonstret skall besegras denna sommar!
Tanken är att han (hon?) skall besegras på mindre än en timma också!
Och det där med självbedrägeri funkar inte för mig. Jag vill se att jag sprungit 7 km, hur förklarar man annars för den analytiska
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2007, 10:00Ja det här med att hamna långt hemmifrån och krokna... På mej funkar det som en motivation. Jag vill ju hem och ja då springer jag dit helt enkelt. Finns alltså ingen möjlighet att gå av löpandet när man springer i skogen. Jag brukar tänka när jag är som
Ja det här med att hamna långt hemmifrån och krokna... På mej funkar det som en motivation. Jag vill ju hem och ja då springer jag dit helt enkelt. Finns alltså ingen möjlighet att gå av löpandet när man springer i skogen. Jag brukar tänka när jag är som
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 10:49Vill bara rapportera att jag idag sprungit en mil - och det ute. Alltså inte som jag brukar på löpbandet 🙂
1) Jag överlevde
2) Det gick bra
3) Det var skönt
4) Jag kom hem igen
5) Sprang i 10 km/h-tempo utan att bli andfådd (blev förmodligen distrahera
Vill bara rapportera att jag idag sprungit en mil - och det ute. Alltså inte som jag brukar på löpbandet 🙂
1) Jag överlevde
2) Det gick bra
3) Det var skönt
4) Jag kom hem igen
5) Sprang i 10 km/h-tempo utan att bli andfådd (blev förmodligen distrahera
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 11:06Du ser, det är trevligt ute 🙂
Naturen tillför verkligen en dimension till det hela.
Du ser, det är trevligt ute 🙂
Naturen tillför verkligen en dimension till det hela.
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 16:52Ett jättegrattis till Fia-Lotta !!! (t+) Och Karin, jag är grymt imponerad !!!
Ett jättegrattis till Fia-Lotta !!! (t+) Och Karin, jag är grymt imponerad !!!
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 20:50Avverkade en ny mil idag, på ungefär samma tid. Kanske för snart och kanske inte helt smart, men jag var bara _tvungen_ att kolla om det var som jag drömt 🙂
Jag drömde faktiskt inte *gapskratt* hur osannolikt det än verkade!!!
Ska nog inte springa en
Avverkade en ny mil idag, på ungefär samma tid. Kanske för snart och kanske inte helt smart, men jag var bara _tvungen_ att kolla om det var som jag drömt 🙂
Jag drömde faktiskt inte *gapskratt* hur osannolikt det än verkade!!!
Ska nog inte springa en