Quote from Linda Ryen on 29 March 2007, 11:16Borde inte underlaget ha lite med livslängden o göra oxå, ja menar...springer jag enbart på asfalt borde jag slita ut skor o dämpning fortare än om jag springer på tex. elljusspåret??
Eller har jag noll koll nu :S
Borde inte underlaget ha lite med livslängden o göra oxå, ja menar...springer jag enbart på asfalt borde jag slita ut skor o dämpning fortare än om jag springer på tex. elljusspåret??
Eller har jag noll koll nu :S
Quote from Jonas Täng on 29 March 2007, 11:53Har inte koll på distansen men köper ca ett par om året (DS trainer). Springer en hel del i orienteringsskor också, de byts när de börjar gå sönder. Finns ju ändå ingen stötdämpning som kan bli kass...
Har inte koll på distansen men köper ca ett par om året (DS trainer). Springer en hel del i orienteringsskor också, de byts när de börjar gå sönder. Finns ju ändå ingen stötdämpning som kan bli kass...
Quote from Fredric Lagerström on 29 March 2007, 12:22Att springa på asfalt ja.... men mest borde skon slitas om man joggar med hasande, stapplande steg...något jag ägnat mej åt det sista . Hörde någonstans att en okej sko håller 150 mil. springer man mycket (3 mil i veckan) bör skon hålla ett år. Jag kommer
Att springa på asfalt ja.... men mest borde skon slitas om man joggar med hasande, stapplande steg...något jag ägnat mej åt det sista . Hörde någonstans att en okej sko håller 150 mil. springer man mycket (3 mil i veckan) bör skon hålla ett år. Jag kommer