Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det kanske hade varit smartare som sagt var. Får hålla tummarna för att det går bra ändå.

305:an ska tåla fukt. Så länge man inte simmat med den (det är den inte specad för - det är bara 310XT) så bör därför även fukt vara en garantiskada. Det är skillnad mot t.ex. mobiltelefoner där tillverkarna i princip inte accepterar fukt överhuvudtaget.

Staffan, håller helt med dig. Låter logiskt det du säger. Skönt att jag har lämnat in klockan nu iaf. Jag köpte den i augusti förra året så gäller att passa på nu innan det har gått 1 år ut i fall att.

Jag börjar sakna min Garmin nu. 🙁

Nästkommande klocka köper jag nog där jag tror de har bäst service o lägger på några kronor för det. Man lär sig så länge man lever!

Hämtade ut den idag, Garmin 305. Garmin kunde inte hitta ngt fel med den så inget har åtgärdats på klockan. Nästa gång lämnar jag in den igen så hoppar jag över funbeat-trixet med att trycka på massa knappar samtidigt för att få igång den. Den måste tydli

@MA: Hade nyligen strul med pulsbältet till min 305:a och lämnade in det till den fysiska Elgiganten-butiken i Kalmar. Fick SMS om att det skickats till Garmin... Och sen tyst. Länge.

Senare ringde Elgigantens serviceavdelning upp mig och frågade om jag

Anders, aha, där ser man. Har säkert med semestertiderna att göra som du säger.

Nu fick jag trassel med min klocka igen. Den startar inte och den går inte ens att ladda varken i väggen eller via datorn. Blir att lämna in den på nytt.
Någon som vet om Ga

Har samma problem med min 305:a. När den är "död" låter jag den vila och se`n startar den snällt igen dagen efter. Har aldrig förlorat några data, som tur är. Vete f-n vad det beror på. Efter att ha läst den här tråden så är det ju uppenbart att modellen

När jag skulle överföra den senaste rundan stendog min 110:a. Nån som har tips på lösning?

Håll in Light-knappen.