Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 18:20Jo risken att det slutar med en ny klocka är väl rätt stor. Nu har jag i alla fall satt ihgop min igen, får se hur länge den fungerar.
Jag undrar om man ska täta lite extra från början i överkanten om man köper en ny? Eller har korroderingen helt andra o
Jo risken att det slutar med en ny klocka är väl rätt stor. Nu har jag i alla fall satt ihgop min igen, får se hur länge den fungerar.
Jag undrar om man ska täta lite extra från början i överkanten om man köper en ny? Eller har korroderingen helt andra o
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 13:00fick (också) trassel med att min garmin klocka var stendöd idag. men tack vare era råd här med mode + reset så är den igång igen! Tack! Trots att den nyss är laddad så varnade den för låg batterinivå. (morrr....)
fick (också) trassel med att min garmin klocka var stendöd idag. men tack vare era råd här med mode + reset så är den igång igen! Tack! Trots att den nyss är laddad så varnade den för låg batterinivå. (morrr....)
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 13:06Marcus:
Du kan ha drabbats av problemet som beskrivs ovan.
Vatten har läckt in i klockan och oxiderat kontaktytorna. Har du ingen garanti kvar är det bara att följa stegen ovan och plocka isär klockan.Felet kan göra att den drar ström hela tiden, det
Marcus:
Du kan ha drabbats av problemet som beskrivs ovan.
Vatten har läckt in i klockan och oxiderat kontaktytorna. Har du ingen garanti kvar är det bara att följa stegen ovan och plocka isär klockan.
Felet kan göra att den drar ström hela tiden, det
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:25Jerry, tack för påpekandet. Tror jag faktiskt har garantitid kvar om det skulle vara garanti under 1 års tid. Undra om man inte enligt konsumentköplagen också kan hävda att det är tillverkningsfel som man har rätt att åberopa senast 2 år efter köp. Tror i
Jerry, tack för påpekandet. Tror jag faktiskt har garantitid kvar om det skulle vara garanti under 1 års tid. Undra om man inte enligt konsumentköplagen också kan hävda att det är tillverkningsfel som man har rätt att åberopa senast 2 år efter köp. Tror i
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:262 år är det, ja.
2 år är det, ja.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 12:48j***lar, nu händer det igen att den inte startade. Det blir att ta tag i det här nu o lämna in den på Garmin Support. Någon som vet hur länge man brukar få vänta innan man får tillbaka den vid inlämnandet? Vore trist om man fick vänta hela sommaren.
j***lar, nu händer det igen att den inte startade. Det blir att ta tag i det här nu o lämna in den på Garmin Support. Någon som vet hur länge man brukar få vänta innan man får tillbaka den vid inlämnandet? Vore trist om man fick vänta hela sommaren.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:06Jag lämnade in min till Elgiganten på en torsdag e.m. och fick hämta ut en ny på måndagen 4 dar senare.
Jag lämnade in min till Elgiganten på en torsdag e.m. och fick hämta ut en ny på måndagen 4 dar senare.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 18:09Riktigt bra. Hört många som gnäller på Elgiganten, men i ditt fall så verkar de ha gett dig väldigt bra service!
Håll tummarna för att det går lika bra för mig i morgon då jag tänkte lämna in min Garmin 305 på Webbhallen där jag köpte den.
Riktigt bra. Hört många som gnäller på Elgiganten, men i ditt fall så verkar de ha gett dig väldigt bra service!
Håll tummarna för att det går lika bra för mig i morgon då jag tänkte lämna in min Garmin 305 på Webbhallen där jag köpte den.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 11:36Så nu är den inlämnad. Jag får räkna med att det kan ta upp till 3-4 veckor sa servicepersonalen på webbhallen. Fick också som svar att om det visar sig att den är fuktskadad så gäller inte garanti normalt sätt såvida inte Garmin är schyssta när det gälle
Så nu är den inlämnad. Jag får räkna med att det kan ta upp till 3-4 veckor sa servicepersonalen på webbhallen. Fick också som svar att om det visar sig att den är fuktskadad så gäller inte garanti normalt sätt såvida inte Garmin är schyssta när det gälle
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 11:41En del har lyckats bra med att prata direkt med Garmin, hade nog börjat där själv.
En del har lyckats bra med att prata direkt med Garmin, hade nog börjat där själv.