Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMini-kamera
You need to log in to create posts and topics.

Brukar mest köra på uppmärkt 10km spår som startar vid Fäboda Gård. Eftersom jag bor uppe i Viby så är oftast nord-östra fältet min utgångsppunkt.

Har bara sprungit 20km en gång eftersom jag var 117kg tung soffpotatis fram till sista maj 2010 men den run

Jag brukar ibland ta med min vattentäta olympus. Har testat att filma med den också. Ett något dyrare alternativ till minikameran.

Off topic så kan jag rekomendera att leta er ut i skogen på Järvafältet. Jag brukar springa på de gamla löp/skid-spåren sam

Skidspåren brukar härja fritt uppe vid Kennelklubben

Jag har en vattentät panasonic men saknar bra hållare att fästa den på kroppen

Tomas Ängshammar:
Kameran du länkar till kostar 895:- Den går bort som "kul leksak att testa" för min del. 😉

Mikael Forsström:
"Såg just att Teknikmagasinet även har nyckelringskameran."
Och dom tar 400:- för den! Undra vad det är för märke? Du får 4-5

Tor, jag tipsade om Teknikmagasinet som svar på frågan om fysisk butik i Sverige.

Mikaël:
Jag förstod det. Men det är ett jäkla sätt att att ta 400:- för den när dom säkert köper in dom för 20-30:- styck.

Min läkare på tarm-speccen i Uppsala sa att han nog skulle vilja kolla hela förloppet i mage-tarm passagerna med en kamera typ. Ja sa att jag nog hoppar över den undersökningen eftersom jag knappt kan gnaga in en mindre Mini-Minolta i käften.....ehe...?!

Kjell - dom stoppar in den från andra hållet - och dom frågar inte om det känns bra 😉

Ja men blir inte då bilderna "skit-dåliga".....!?

Nä, man får se en skitspännande film i realtid faktiskt om man orkar öppna ögona!