Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMini-kamera
You need to log in to create posts and topics.

"Den andra vägen" har jag sett så många gånger så att jag nu beslutat mig för att det var sista den där sista gången....Lycka till ni som nu måste behöva den!.

Trådkaparnas mästare slår till och höjer ribban....det känns som man inte vill veta mera...

Vad tror ni om kompatibiliteten med Mac på såna här kameror? Jag ögnade igenom de länkade sidorna lite snabbt men hittade inget.

Karin:
Kul att någon är intresserad av att diskutera kamerorna och inte bara snackar skit (pun intended).

Eftersom filmerna lagras på ett vanligt minneskort (micro-SD) skall det inte vara några problem att få in filerna på en Mac.

Perfekt! Nu vet jag någon som kommer bli glad på julafton 😀

Tor, hur fäster du den på kroppen när du är ute och springer?

Min pannlampa har ett band som går runt huvudet och ett som går över huvudet. Jag sätter helt enkelt fast kameran under det band som går över huvudet.

Tor: Jag länkade bara till det första jag hittade när jag sökte. Andra fick bättre sökresultat.

Klippte ihop en film från dagens pass. Det är en annan kamera än förra filmen som tyvärr har mycket sämre skärpa:

Den lilla kameran med cykelfäste finns på EBAY för mycket bättre pengar än de 895 som Coolstuff begär.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270666918287&ssPageName=STRK:MEWAX:IT