Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELMisstag
You need to log in to create posts and topics.

En del av det ligger nog dessvärre i ditt öga - och är precis det jag pratar om: maktutövande är så oklädsamt på kvinnor... Medan män kan säga ganska hårda saker, vara lite charmiga, och så är det okey... Tyvärr kan kvinnor ofta inte få igenom det de ska

Tänk att en misstagstråd kan bli så lång...

Helena: Kan det ha något att göra med att detta är en singelgrupp tro....? 😉

Mika Hero - Så är det kanske lite iaf... men inte helt och hållet, jag tror helt enkelt det beror på vilka personer, och jag får ju nämna att just de sockärringarna jag pratar om faktiskt -inte- log, de var bara bitchiga 😉 Min handledare på mitt jobb är

oooo, vad skönt off topic vi är nu ... fast ändå inte ... Lömsk, shefen gjorde ju ett stort misstag så det passar in här ändå.

va bra, då kan jag fortsätta med mitt misstag i kväll, att inte ösa upp glassen i en skål. Nääää, det går väl bra att bara äta

Mika skrev: "Jag är forskare och universitetslärare. Det är för det mesta en erotikdödare"

Ingen erotikdödare i min bok iaf. Forskar i vaddå, tänker jag och dreglar lite grann :D. Intelligens är så himla sexigt.

Har varit inne på samma tankar som dig, Fredrik. The survival of the fittest. Däremot är kvinnliga ledare -tyvärr- inte så vanliga inom politik och näringsliv. Titta bara på bilderna från något EU-toppmöte eller av Nokias ledningsgrupp. Men vi tjejer, vi

håkan 1/2 liter kan möjligtvis vara ett misstag om du inte äter mer, du har ju knappt börjat 🙂
tack för att ni förgyller min natt med skratt, viker mig många gånger för alla sjuka komentarer.
hmmm makt är en svår sak det gäller att inte missbruka den oa

Känsla av att du har en grym raggfaktor på det här forumet Kalle, speciellt med lite ortoped-kunskaper... Du kan nog över i skadeforumet o börja fiska lite 😉

Kvinnor med makt? Jo jag tycker oxå att det låter bra på papper men vad är det egentligen vi pratar om här?

BILD:upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Angela_Merkel_%282008%29.jpg