Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 20:34Med andra ord ska man hålla kryptoniten borta om man har Stålmannen mellan benen, så det inte blir mjukt.
Med andra ord ska man hålla kryptoniten borta om man har Stålmannen mellan benen, så det inte blir mjukt.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 20:36Nja, flyget genomför ett stort antal kontroller av material och byter ut det som behövs. Att skrämmas var inte meningen, men faktum kvarstår: Det som inte går att räkna ut måste kontrolleras. Flyget har lärt oss väldigt mycket om hur aluminiumlegeringar f
Nja, flyget genomför ett stort antal kontroller av material och byter ut det som behövs. Att skrämmas var inte meningen, men faktum kvarstår: Det som inte går att räkna ut måste kontrolleras. Flyget har lärt oss väldigt mycket om hur aluminiumlegeringar f
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 20:46Kustbevakningens Casa-plan som störtade 2006 i Falsterbo gjorde det p.g.a. utmattning; Aloha Airlines flight 243 gick ner 1988.
Kustbevakningens Casa-plan som störtade 2006 i Falsterbo gjorde det p.g.a. utmattning; Aloha Airlines flight 243 gick ner 1988.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:11Jag flyger dock ganska ofta och gärna ändå.
Jag flyger dock ganska ofta och gärna ändå.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:16Jag tror att forskningen kring stridsflygplan har lärt oss ganska mycket om det vi kan om kolfiberlaminats egenskaper också. Där finns det lite speciella problem med att förutse och övervaka livslängden.
Jag tror att forskningen kring stridsflygplan har lärt oss ganska mycket om det vi kan om kolfiberlaminats egenskaper också. Där finns det lite speciella problem med att förutse och övervaka livslängden.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:21Har du åkt över till Helsingør David?
Hade du med dig passet?
Har du åkt över till Helsingør David?
Hade du med dig passet?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:28Japp, för att se Post Danmark.
Nope, pass är för de som inte pratar språket.
Japp, för att se Post Danmark.
Nope, pass är för de som inte pratar språket.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:31Hmmm ... språket ... finns det någon utan danskt pass som pratar språket?
Danskarna jag arbetar med tvingar skåningarna att prata engelska. De har lite lättare för rikssvenska, men skånska förstår det inte alls (på Fyn).
Hmmm ... språket ... finns det någon utan danskt pass som pratar språket?
Danskarna jag arbetar med tvingar skåningarna att prata engelska. De har lite lättare för rikssvenska, men skånska förstår det inte alls (på Fyn).
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:33De har inte mitt språköra.
De har inte mitt språköra.