Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMobil, nycklar,,....
You need to log in to create posts and topics.

Spring i en cykeltröja så kan du ta med allt du behöver.

Det där har jag också funderat på, inte för att jag tänker springa och prata i telefon, men jag har funderingar på att sticka ut på längre pass, lite mer ödsligt till och då skulle det kännas bra att ha med telefonen som säkerhet.

Jag funderar också på

För att skydda mot svett är det nog bäst att ha den på armen eller i en väl isolerad ficka (typ midjeväska - snart börjar väl folk tro att jag tycker att det är snyggt..). I en ficka blir det lätt kondens, eller att man svettas igenom om det är tunt tyg.

hej,

Tack för svaren.

Varför mobil ?

1-Jo skall lyssna på spotify så kör via mobilen.
2- Kör endomodo

Ganska bra att ha med telefon. Dock inget krav att svara när någon ringer.

Har ett perfekta vätskebälte med mobilficka på.
Har alltid med mobilen av säkerhetsskäl och om det skull vara ngt akut med barnen - men det går att ställa in den så att bara vissa samtal ger signal. Man blir mindre glad när den ringer under en underbar sk

Jag kan också känna att det är rätt skönt att ha mobilen med mig när jag är på ställen där jag vet att det inte är speciellt mycket andra människor i rörelse, skönt att veta att man kan få hjälp om man råkar trilla eller något (typ i skogen alltså). Jag b

Det har hänt att jag gömt nyckelknippan under en sten. Dumdristigt kanske....

Till er som ifrågasätter varför man vill ha mobilen med sig:
Jag försöker att alltid alltid ha mobil och pengar/remsa/SL-kort med mig när jag springer. Varför? Jo för att jag för ett par år sen fick något som troligtvis var ett migränanfall mitt under en

På utlandsmaror så vill man ju tom ha kameran med för att föreviga allt kring loppet. Jag kör ju alltid i Sverigelinne plus tillhörande byxor som har en ficka med plats för en hopvikt 10€. Men jag löste det här problemet för några år sedan med att ha ett