Quote from Guest on 24 February 2007, 11:24Jag har ett förslag att Funbeat börjar använda sig av moderator principen.
Man har ett antal frivilliga som övervakar trådarna i forumen(moderator). Om sedan något spårar ur så har dessa tillåtelse att låsa tråden alt, radera den och dess innehåll.
(Strik
Jag har ett förslag att Funbeat börjar använda sig av moderator principen.
Man har ett antal frivilliga som övervakar trådarna i forumen(moderator). Om sedan något spårar ur så har dessa tillåtelse att låsa tråden alt, radera den och dess innehåll.
(Strik
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 11:34Jag har sett att gruppadmin kan låsa tråden, men jag anser ändå att moderator principen skall tilllämpas då det inte alltid är så att gruppadmin ser att tråden behöver låsas.
Jag har sett att gruppadmin kan låsa tråden, men jag anser ändå att moderator principen skall tilllämpas då det inte alltid är så att gruppadmin ser att tråden behöver låsas.
Quote from Lotta Lindström on 24 February 2007, 12:11Har för mig att vi diskuterat ämnet i en annan tråd. Kommer bara inte på vilken.
Har för mig att vi diskuterat ämnet i en annan tråd. Kommer bara inte på vilken.
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 12:12Sara, jag leta lite smått men hitta ingen sådan tråd. Hittar du den får du gärna hänvisa mig dit.
Sara, jag leta lite smått men hitta ingen sådan tråd. Hittar du den får du gärna hänvisa mig dit.
Quote from mårten jansson on 24 February 2007, 12:16Jo vi har diskuterat det här och Olle har också svarat och sagt att han har haft funderingar på det själv, men först måste ju koden fixas för det och jag skulle gissa på att han jobbar på det! FÖrresten skulle jag gissa på att diskussionen om moderatorer
Jo vi har diskuterat det här och Olle har också svarat och sagt att han har haft funderingar på det själv, men först måste ju koden fixas för det och jag skulle gissa på att han jobbar på det! FÖrresten skulle jag gissa på att diskussionen om moderatorer
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 12:57http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=25866
Här snackas moderatorer i ämnet"välja vad man vill läsa eller inte" i "Så fungerar Funbeat"
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=25866
Här snackas moderatorer i ämnet"välja vad man vill läsa eller inte" i "Så fungerar Funbeat"
Quote from Lena O on 24 February 2007, 13:00Det kan vara bra att ha en moderator, men, vem bästämmer?
Jag har inte märkt själv att tråden har spårat ut, förutom den berömda "Lägg inte dina löparundor här tack" tråden.Om en Funbeatare använda ful språk eller hoppa på andra, tycker jag att det skul
Det kan vara bra att ha en moderator, men, vem bästämmer?
Jag har inte märkt själv att tråden har spårat ut, förutom den berömda "Lägg inte dina löparundor här tack" tråden.
Om en Funbeatare använda ful språk eller hoppa på andra, tycker jag att det skul
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:04Tack anders...flyttar migh dit. Punkt slut.
Tack anders...flyttar migh dit. Punkt slut.
Quote from Lena O on 24 February 2007, 13:10Clark!! ... du flyttar dig överallt ... hur ska vi hinna med dig?? 😉
Clark!! ... du flyttar dig överallt ... hur ska vi hinna med dig?? 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 13:12Men det är väl bra att ha en moderator-tråd som heter Moderator. Det snackades säkert en massa annat i den andra tråden. Så fortsätt gärna här.
Länkade mest för att du skulle kunna se vad som diskuterats tidigare.
Men det är väl bra att ha en moderator-tråd som heter Moderator. Det snackades säkert en massa annat i den andra tråden. Så fortsätt gärna här.
Länkade mest för att du skulle kunna se vad som diskuterats tidigare.