Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:20Helt okej för mig jag har en del trådar på detta ämnet nu känner jag, ibland känner ajg att det är svårt att hitta rätt ställe att lägga sin tråd eller hitta aktuella trådar i det ämnet man har för avsikt att skapa en tråd i.
Helt okej för mig jag har en del trådar på detta ämnet nu känner jag, ibland känner ajg att det är svårt att hitta rätt ställe att lägga sin tråd eller hitta aktuella trådar i det ämnet man har för avsikt att skapa en tråd i.
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:23*håller mig ajour i övriga trådar med*
*håller mig ajour i övriga trådar med*
Quote from Bjarne Lewin on 24 February 2007, 18:52Jag vill absolut inte ha en stark moderator som håller på ach bestämmer vad trådarna ska innehålla och framför allt inte att trådar raderas bort! Så som moderator diskutterades innan, nämligen att de eviga rundorna kunde förflyttades till trådar för rundo
Jag vill absolut inte ha en stark moderator som håller på ach bestämmer vad trådarna ska innehålla och framför allt inte att trådar raderas bort! Så som moderator diskutterades innan, nämligen att de eviga rundorna kunde förflyttades till trådar för rundo
Quote from Lena Bjerlöw on 24 February 2007, 20:55Jag håller med Evely. Jag tycker inte det ska va någon som "bestämmer" i trådarna, så som det är nu kan ju trådens skapare/gruppens skapare stänga trådar eller hur?
Det är ju halva grejen med Funbeat, att det är en speciell jargong här och att folk skoja
Jag håller med Evely. Jag tycker inte det ska va någon som "bestämmer" i trådarna, så som det är nu kan ju trådens skapare/gruppens skapare stänga trådar eller hur?
Det är ju halva grejen med Funbeat, att det är en speciell jargong här och att folk skoja
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 21:59Jag tror ingen av de som vill ha moderator,, vilket verkar var en hel del då detta ämna har redan tagits upp innan, vill att man skall stänga en pågrund av skämt eller utsvägningar i trådarna.
Det handlar nog om att kunna låsa de trådar där skämten INTE
Jag tror ingen av de som vill ha moderator,, vilket verkar var en hel del då detta ämna har redan tagits upp innan, vill att man skall stänga en pågrund av skämt eller utsvägningar i trådarna.
Det handlar nog om att kunna låsa de trådar där skämten INTE
Quote from Lena O on 25 February 2007, 13:22Allvarligt Superman.
Var har detta hänt på Funbeat?
Jag har inte märkt det ... man ska inte öppna en "can of worms" i onödan bara för att det har funnits behov i andra forum.
Som jag har sagt tidigare, Funbeat håller en god ton och jag tycker inte att de
Allvarligt Superman.
Var har detta hänt på Funbeat?
Jag har inte märkt det ... man ska inte öppna en "can of worms" i onödan bara för att det har funnits behov i andra forum.
Som jag har sagt tidigare, Funbeat håller en god ton och jag tycker inte att de
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 13:25Undrar om inte Superman refererar till när han skrev löprunda under löpning och mer än en person gick på honom.
Kanske inte tyckte det var god ton då.
Undrar om inte Superman refererar till när han skrev löprunda under löpning och mer än en person gick på honom.
Kanske inte tyckte det var god ton då.
Quote from Therese Woodhill on 25 February 2007, 13:56Eftersom det finns fler personer mer än jag önskar denna funktion så uppenbarligen finns det ett behov av den.
Nu drar jag en liknelse som inte har med träning eller internet att göra, men försök tänka dig in i sitsen. Låt oss säga du bor i en by och i d
Eftersom det finns fler personer mer än jag önskar denna funktion så uppenbarligen finns det ett behov av den.
Nu drar jag en liknelse som inte har med träning eller internet att göra, men försök tänka dig in i sitsen. Låt oss säga du bor i en by och i d
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 13:59Enda gången jag kan tycka att det behövs en moderator är när trådar spårar ur och det bara blir privat prat mellan 2 personer. Då tycker jag lika gärna att man kan messa varandra privat.
Om någon t.ex skriver in en fråga och får ett svar på den frågan och
Enda gången jag kan tycka att det behövs en moderator är när trådar spårar ur och det bara blir privat prat mellan 2 personer. Då tycker jag lika gärna att man kan messa varandra privat.
Om någon t.ex skriver in en fråga och får ett svar på den frågan och
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 14:02men man kan ju inte låsa bara för att en person gett svar och den som frågade har förstått svaret. Vi diskuterar ju, och alla är inte överens! Viktigt är ju att man får flera synpunkter!
men man kan ju inte låsa bara för att en person gett svar och den som frågade har förstått svaret. Vi diskuterar ju, och alla är inte överens! Viktigt är ju att man får flera synpunkter!