Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerator
You need to log in to create posts and topics.

Snälla! Streck i debatten!
Allvarligt?

Mattias: Klokt iaktagelse den där sista biten.

KARIN skriver: Var väl också därför Olle la in alla smilisar så att folk verkligen skulle förstå SKOJ?

Jag skriver som svar: Det handlar nog om att kunna låsa de trådar där skämten INTE är skämt och den röda tråden inte finns längre.
Man skall älltså in

Den där sista orkade jag inte ens börja läsa. Kan ni inte sluta tjafsa nu och stänga tråden eller nåt. Ni beter er ju som ungarna i sandlådan allihop snart. :@

Kan inte någon få slut på denna diskussion som inte ger något eller som för något framåt...Snälla stoppa detta snöbollskastande NÅGON!!!!!(t-)

Neej, fortsätt gärna så vi får se vem som tröttnar först!!!:D 😀 😀

Alltså, jag förstår inte vad ni håller på med? moderatorer eller inte, nu har alla skrivit vad dom tycker. Typiskt internet att alla missförstår varandra, det borde alla här veta så varför slutar ni inte bara?

Den som har något vidare att tillägga till mig eller något vidare ont att säga om mig är välkommen att göra detta i min privata inbox.(med mail)
Annars anser jag att denna tråd är förbrukad och säger sorry till alla de som tagit illa vid sig av att jag ha

Hej allihopa!

Nu har det gått lite för långt tycker jag. Alla har uttryckt sina åsikter och det är tydligt att det finns olika uppfattningar i vissa frågor. Ibland är det så. Och ibland kommer man inte vidare i diskussionerna och jag tror att detta är et