Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerator
You need to log in to create posts and topics.

Superman skrev:
"Det är ju tyvärr så att alla kan inte ta ett nej eller ett sluta(mycket tragiskt att det finns sånna)."

Håller med dig, så jag tror att det är dags för dig att sluta nu om du vill ha kvar någon cred här.

Superman skrev:
"Sen talas det om hur jag är, jag skrev precis i ett inlägg längre upp att allt jag skriver är inte alltid det jag tycker. Ni kan inte ens läsa!"

Ett tips:
Börja skriv dina åsikter istället för att hitta på och provocera. Det skulle hjälp

Säljv vill jag gärna ha möjligheten att "moderera" i "min" grupp.

Vi använder vår grupp till att utbyta mycket information - men det rör sig ofta om information som är aktuell endast under en kort tid.

Därför skulle jag vilja ha möjligheten att ta bor

Ang inaktuella trådar kanske man bara skulle kunna "lägga undan" inaktuella trådar i någon mapp. Så att de finns kvar men i en historik-mapp eller liknande.

Inaktuella trådar sorterar ju lite bort sig själva, de hamnar längst ner och sedan på nästa sida när det finns tillräckligt många.
Fast det kanske kan vara bra att kunna låsa dem om man inte vill att nykomlingar ska dra fram dem? Om det är ett problem at

Låsa dem går ju redan, men det löser ju problemet med inaktuella trådar som ligger kvar.

Inaktuella trådar sorterar ju lite bort sig själva, de hamnar längst ner och sedan på nästa sida när det finns tillräckligt många.
Fast det kanske kan vara bra att kunna låsa dem om man inte vill att nykomlingar ska dra fram dem? Om det är ett problem at

.

Det talas om jag jag blir sur när jag blir provocerad, det talas om jag har lite träning i min kalender. Det talas om att om att jag hör hemma i sandlådan. Och mina blogg inlägg blir nån form av uthängdhet. Man säger att jag inte har nån cred kvar. Och de

Det är synd att vi ska justera oss för att ditt beteende är uppseendeväckande så att många av de aktiva forumskrivarna här reagerar på det du skriver och säger emot dig, vi har inte gått ihop emot dig medvetet, utan ditt beteende har väkt uppmärksamhet ho