Quote from Lena O on 27 February 2007, 21:27Karin:
Vad är det som gör att en person kan uttryckligen skriva att de gillar att provoceras ... men tål inte att bli provocerad?Vad gör att en person vill samtala med människor de beskriva som
"De lägsta som finns"?
Jag skulle inte vilja vistas bland s
Karin:
Vad är det som gör att en person kan uttryckligen skriva att de gillar att provoceras ... men tål inte att bli provocerad?
Vad gör att en person vill samtala med människor de beskriva som
"De lägsta som finns"?
Jag skulle inte vilja vistas bland s
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 21:44Superman !!!!
Om du mår så illa här, så dra då. Det finns väll massor av andra sighter på nätet.
Jag har oftast kul när jag är inne och läser inläggen + att man lär sig massor av alla duktiga kunniga folk här. Men dina inlägg är inget kul längre
Be alla
Superman !!!!
Om du mår så illa här, så dra då. Det finns väll massor av andra sighter på nätet.
Jag har oftast kul när jag är inne och läser inläggen + att man lär sig massor av alla duktiga kunniga folk här. Men dina inlägg är inget kul längre
Be alla
Quote from Lena Bjerlöw on 27 February 2007, 22:00Hej Gary, smickrande o veta att du tänker på mig 😉 hehe
Hej Gary, smickrande o veta att du tänker på mig 😉 hehe
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 22:16Och tack för att du misstar mig för Karin, det tar jag som smicker 😉 Så söt som hon är 😛
Och tack för att du misstar mig för Karin, det tar jag som smicker 😉 Så söt som hon är 😛
Quote from Fredrik Närenfors on 27 February 2007, 22:24Tänk. För en gångs skull har jag inget att tillägga i en diskussion (H)
(L) Ni är verkligen ett härligt gäng här på Funbeat (L)
För att inte tala om hur fascinerande det är att bevittna hur ett troll bokstavligt talat äter upp sig själv (#)
Tänk. För en gångs skull har jag inget att tillägga i en diskussion (H)
(L) Ni är verkligen ett härligt gäng här på Funbeat (L)
För att inte tala om hur fascinerande det är att bevittna hur ett troll bokstavligt talat äter upp sig själv (#)
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 22:30Som en sån där orm som äter sig själv i svansen? (h)
Som en sån där orm som äter sig själv i svansen? (h)
Quote from Therese Woodhill on 28 February 2007, 09:03Man kan ju tolka saker hur man vill, och i mitt svar till karin där jags kriver att jag gillar att provocear är emeller tid ett svar ett svar till Karin när hon säger att jag motsäger mig själv när jag säger att jag vill ha moderator eftersom jag själv sk
Man kan ju tolka saker hur man vill, och i mitt svar till karin där jags kriver att jag gillar att provocear är emeller tid ett svar ett svar till Karin när hon säger att jag motsäger mig själv när jag säger att jag vill ha moderator eftersom jag själv sk
Quote from Therese Woodhill on 28 February 2007, 09:31och när jag ger er rätt så fortsätter ni..herre gud
och när jag ger er rätt så fortsätter ni..herre gud
Quote from Lena O on 28 February 2007, 09:47Håll dig till ämnet.
Håll dig till ämnet.
Quote from Mathias Karlsson on 28 February 2007, 11:00Intressant tråd det här 😉
Superman, du skriver ju själv att du är ju en Jedi krigare med förmågan att manipulera människor. Och du lyckas ju bra med att få folk att reagera på det du skriver i allafall.
Ordval som
"Fy fan ni är nog de lägsta som finns
Intressant tråd det här 😉
Superman, du skriver ju själv att du är ju en Jedi krigare med förmågan att manipulera människor. Och du lyckas ju bra med att få folk att reagera på det du skriver i allafall.
Ordval som
"Fy fan ni är nog de lägsta som finns