Quote from Funbeat user on 26 February 2007, 15:56Känns som att det ähär skulle vara en tråd som en moderator skulle behöva låsa... Första jag sett här på Funbeat.
Känns som att det ähär skulle vara en tråd som en moderator skulle behöva låsa... Första jag sett här på Funbeat.
Quote from Lena O on 26 February 2007, 16:02Johanna: Tvärt om tycker jag.
Detta är vad superman vill, att sedan låsa tråden nu är att blockera möjligheten för andra att ge sin synpunkt, och då har en person fått sin vilja igenom. Dels mot de övriga som har svarat här att de inte vill, (vi är 12st s
Johanna: Tvärt om tycker jag.
Detta är vad superman vill, att sedan låsa tråden nu är att blockera möjligheten för andra att ge sin synpunkt, och då har en person fått sin vilja igenom. Dels mot de övriga som har svarat här att de inte vill, (vi är 12st s
Quote from Bjarne Lewin on 26 February 2007, 17:50Jag kan inte låta bli att tacka! Jag har fått en bra beskrivning av hur Johan fungerar och tänker. Tack för det!
Det är bland annat det som jag gillar med forum! Att man kan lysna och se vad för några människor som döljer sig bakom aliasen. Sen får man s
Jag kan inte låta bli att tacka! Jag har fått en bra beskrivning av hur Johan fungerar och tänker. Tack för det!
Det är bland annat det som jag gillar med forum! Att man kan lysna och se vad för några människor som döljer sig bakom aliasen. Sen får man s
Quote from Therese Woodhill on 26 February 2007, 18:29Johanna, kan du se skillnaden mellan när tråden handla om moderator och när den blev inriktad på mig? Är det där du skulle vilja låsa tråden?
Själv är det just där jag skulle vilja att en låsning infördes, nu anser jag att ämnet helt har falligt bort och
Johanna, kan du se skillnaden mellan när tråden handla om moderator och när den blev inriktad på mig? Är det där du skulle vilja låsa tråden?
Själv är det just där jag skulle vilja att en låsning infördes, nu anser jag att ämnet helt har falligt bort och
Quote from Camilla Höög on 26 February 2007, 20:22Superman, varför den blev inriktad på dig är för att du provocerar fram det. När inte alla höll med dig om saker och ting så verkar du ta det personligt och hugga tillbaks. Då kommer det självklart mothugg. Från att vara en vanlig diskussion med olika åsi
Superman, varför den blev inriktad på dig är för att du provocerar fram det. När inte alla höll med dig om saker och ting så verkar du ta det personligt och hugga tillbaks. Då kommer det självklart mothugg. Från att vara en vanlig diskussion med olika åsi
Quote from Funbeat user on 26 February 2007, 20:39Superman, jag fattar ingenting, vad är ditt problem?! Det verkar som om du är här på fb för att gnälla, lägg lite mer energi på din träning istället för om man kollar din kalender är det lite tunt med träning. 😉
Superman, jag fattar ingenting, vad är ditt problem?! Det verkar som om du är här på fb för att gnälla, lägg lite mer energi på din träning istället för om man kollar din kalender är det lite tunt med träning. 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 26 February 2007, 21:13Snälla, nu ignorerar vi trollet, ok?
Jag tycker vi kan snacka istället om hur duktig Olle är som fixat en så otroligt bra sida! Jag litar på Olle att han fixar biffen!
Men Olle, nästa önskemål, som du kanske förstår (och som även många många vill ha) är
Snälla, nu ignorerar vi trollet, ok?
Jag tycker vi kan snacka istället om hur duktig Olle är som fixat en så otroligt bra sida! Jag litar på Olle att han fixar biffen!
Men Olle, nästa önskemål, som du kanske förstår (och som även många många vill ha) är
Quote from Jan Lundquist on 26 February 2007, 21:43> Va tycker ni är bäst med funbeat?
(L) Olle (L) såklart 🙂
> Va tycker ni är bäst med funbeat?
(L) Olle (L) såklart 🙂
Quote from mårten jansson on 26 February 2007, 22:07Jag ville också ha moderatorer innan, när vi hade problemen med rundorna. Nu tycker även jag att det räcker att funktionerna finns, så att det blir lätt att fixa fram moderatorer då det behövs.
Jag ville också ha moderatorer innan, när vi hade problemen med rundorna. Nu tycker även jag att det räcker att funktionerna finns, så att det blir lätt att fixa fram moderatorer då det behövs.
Quote from Therese Woodhill on 27 February 2007, 06:55Ni vill inte ha en moderator för ni vill ha möjlugheten att hänga ut folk i trådarna som ni gör här med mig. och när den personen försvrar sig på något sätt så skyller ni på den.
Fy fan ni är nog de lägsta som finns. Ni tror på allt som skrivs och svälje
Ni vill inte ha en moderator för ni vill ha möjlugheten att hänga ut folk i trådarna som ni gör här med mig. och när den personen försvrar sig på något sätt så skyller ni på den.
Fy fan ni är nog de lägsta som finns. Ni tror på allt som skrivs och svälje