Quote from Bjarne Lewin on 25 February 2007, 17:27Jag vill absolut inte ha ngn moderator! Jag har sett exempel på när just moderatorfunktionen ballat ur.
Det finns inget sätt att forma en moderator så att den aldrig har dåliga dagar eller för den skull inget sätt att försäkra sig ifrån att få fel pers
Jag vill absolut inte ha ngn moderator! Jag har sett exempel på när just moderatorfunktionen ballat ur.
Det finns inget sätt att forma en moderator så att den aldrig har dåliga dagar eller för den skull inget sätt att försäkra sig ifrån att få fel pers
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 17:43Jag håller i och för dig med dig Evely också. Det finns inget som säger att det blir bra folk som är moderatorer.
Men alla grupper utom Nyheter och Så funkar Funbeat har väl olika administratörer va? Som en sådan borde man ha lite mer befogenheter än andr
Jag håller i och för dig med dig Evely också. Det finns inget som säger att det blir bra folk som är moderatorer.
Men alla grupper utom Nyheter och Så funkar Funbeat har väl olika administratörer va? Som en sådan borde man ha lite mer befogenheter än andr
Quote from Mikaela Lexén on 25 February 2007, 17:47Näe, inga moderatorer, tack.
Blir forum för hårt styrda förlorar de sin charm och blir så trista.
Fler och fler lämnar då forumet som sakta men säkert dör ut... 🙁
Näe, inga moderatorer, tack.
Blir forum för hårt styrda förlorar de sin charm och blir så trista.
Fler och fler lämnar då forumet som sakta men säkert dör ut... 🙁
Quote from Lena O on 25 February 2007, 17:49Nyheter o så fungerar funbeat ha Olle skapat.
Och visst Bullen, jag kan hålla med dig om det ozå att det är irriterande om/när en tråd spåra ur redan efter 5 svar!
Nyheter o så fungerar funbeat ha Olle skapat.
Och visst Bullen, jag kan hålla med dig om det ozå att det är irriterande om/när en tråd spåra ur redan efter 5 svar!
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 17:53Ja precis, det var det jag tänkte att just de 2 grupperna var Olles. I den ena kan vi andra inte ens starta diskussioner utan den kan vi bara svara i 🙂
Ja precis, det var det jag tänkte att just de 2 grupperna var Olles. I den ena kan vi andra inte ens starta diskussioner utan den kan vi bara svara i 🙂
Quote from Therese Woodhill on 25 February 2007, 18:46Min tanke är inte att man ska låsa tråden så fort den som startat tråden fått sitt svar. Denna funktionen finns ju redan och används inte.
Jag har själv fått känna på att folk har en benägenhet att bli personliga. På skämt eller allvar där är skillnad!O
Min tanke är inte att man ska låsa tråden så fort den som startat tråden fått sitt svar. Denna funktionen finns ju redan och används inte.
Jag har själv fått känna på att folk har en benägenhet att bli personliga. På skämt eller allvar där är skillnad!
O
Quote from Lena Bjerlöw on 25 February 2007, 19:26Funbeat är funbeat för dess levande forum, så är det bara. Det är därför jag tror att många inte vill ändra på hur det är eller ha nån sorts forumpolis som bestämmer vad som får diskuteras och hur mycket man får kringgå ämnet.
Klart det har diskuterats fö
Funbeat är funbeat för dess levande forum, så är det bara. Det är därför jag tror att många inte vill ändra på hur det är eller ha nån sorts forumpolis som bestämmer vad som får diskuteras och hur mycket man får kringgå ämnet.
Klart det har diskuterats fö
Quote from Lena O on 25 February 2007, 19:36ok, jag förstår vad du menar.
Jag fråga för tredje gången.
Har det hänt något? Har du känt dig kränkt i något tråd.
Annars varför tar du upp detta nu
Let sleeping dogs lie ...Om du har det, tycker jag endå att det är ingenting man ska radera. Om någon k
ok, jag förstår vad du menar.
Jag fråga för tredje gången.
Har det hänt något? Har du känt dig kränkt i något tråd.
Annars varför tar du upp detta nu
Let sleeping dogs lie ...
Om du har det, tycker jag endå att det är ingenting man ska radera. Om någon k
Quote from Bjarne Lewin on 25 February 2007, 19:54Felet är bara Gary! Att man om man låser trådar för editering förstör verksamheten i "ND utmaning". Denize som är admin där gör ett fantastiskt arbete med att administrera allas individuella mål, just genom att editera i ett inlägg.
Det finns en måltråd f
Felet är bara Gary! Att man om man låser trådar för editering förstör verksamheten i "ND utmaning". Denize som är admin där gör ett fantastiskt arbete med att administrera allas individuella mål, just genom att editera i ett inlägg.
Det finns en måltråd f
Quote from Therese Woodhill on 25 February 2007, 20:00Karin jag håller med att det där inte är det bästa jag skrivit. Jag är inte guds bästa barn. Jag ska själv inte nominera mig till moderator, jag platsar definitivt inte där!! Jag är som doktor Jakyl och mister Hyde(säkert fel stavat)
Jag är en sån som gil
Karin jag håller med att det där inte är det bästa jag skrivit. Jag är inte guds bästa barn. Jag ska själv inte nominera mig till moderator, jag platsar definitivt inte där!! Jag är som doktor Jakyl och mister Hyde(säkert fel stavat)
Jag är en sån som gil