Quote from Therese Woodhill on 25 February 2007, 20:11Gary, men att folk la in löprundor i löpning var faktiskt en miss från admin. Det stod klart och tydligt att löpning var en lämplig plats att lägga sian löprundor. *host harkel* det var jag som fixa så att olle ändra på infosidan till att det nu står grup
Gary, men att folk la in löprundor i löpning var faktiskt en miss från admin. Det stod klart och tydligt att löpning var en lämplig plats att lägga sian löprundor. *host harkel* det var jag som fixa så att olle ändra på infosidan till att det nu står grup
Quote from Lena Bjerlöw on 25 February 2007, 20:12Okej, med det senaste inlägget ovan och detta inlägg får detta bli mitt avslut i denna diskussionen. Jag har sagt mitt och hoppas att det har gått fram.
Nu ska jag inte slösa mer av min tid på "troll" utan träna istället, en långrunda på 20K väntar!
(Jag
Okej, med det senaste inlägget ovan och detta inlägg får detta bli mitt avslut i denna diskussionen. Jag har sagt mitt och hoppas att det har gått fram.
Nu ska jag inte slösa mer av min tid på "troll" utan träna istället, en långrunda på 20K väntar!
(Jag
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 20:50Låter vettigt Karin! 🙂
Jag ser det så här, har man problem med hur någon beter sig så går man till Olle, funkar finfint. Olle är våran GUD! Har ni inte lärt er det? Eller är det bara jag som har ett litet Olle-shrine hemma med tända ljus som jag tillber
Låter vettigt Karin! 🙂
Jag ser det så här, har man problem med hur någon beter sig så går man till Olle, funkar finfint. Olle är våran GUD! Har ni inte lärt er det? Eller är det bara jag som har ett litet Olle-shrine hemma med tända ljus som jag tillber
Quote from Linnea Persson on 26 February 2007, 07:55Ang liknelsen med en trafikerad gata, kanske är uppfattningen om att det skulle bli jättebra med moderatorer lika fel som uppfattningen att trafiksignaler är en trafiksäkerhetsåtgärd. Trafiksignaler är en framkomlighetsåtgärd (används bland annat för bila
Ang liknelsen med en trafikerad gata, kanske är uppfattningen om att det skulle bli jättebra med moderatorer lika fel som uppfattningen att trafiksignaler är en trafiksäkerhetsåtgärd. Trafiksignaler är en framkomlighetsåtgärd (används bland annat för bila
Quote from Funbeat user on 26 February 2007, 10:45Jag förstår visserligen inte problemet med moderatorer, är medlem på många andra forum och alla moderatorer har gjort sina jobb bra tycker jag.
Men däremot måste jag få säga att Funbeat är det forum som jag tycker minst behöver moderatorer. Visst disute
Jag förstår visserligen inte problemet med moderatorer, är medlem på många andra forum och alla moderatorer har gjort sina jobb bra tycker jag.
Men däremot måste jag få säga att Funbeat är det forum som jag tycker minst behöver moderatorer. Visst disute
Quote from Therese Woodhill on 26 February 2007, 11:46Men vilket tryck det blev i tråden, det kunde man inte tro. Härligt, ja nu svävar jag utanför ämnet men se ovan hur många har inte gjort det.
Nej man ska inte väcka den björn som sover, men när han är vaken så ska han skjutas om han råkar komma i fel mi
Men vilket tryck det blev i tråden, det kunde man inte tro. Härligt, ja nu svävar jag utanför ämnet men se ovan hur många har inte gjort det.
Nej man ska inte väcka den björn som sover, men när han är vaken så ska han skjutas om han råkar komma i fel mi
Quote from Therese Woodhill on 26 February 2007, 11:55Gary, kränkt var jag inte för att man påpeka det det var på det sätts om folk maila mig privat och då fick jag bränsle att lägga in fler för att de inte sa på ett bra sätt. Själv så var jag så inne i vad jag gjorde, eftersom jag inte är så haj på datorer
Gary, kränkt var jag inte för att man påpeka det det var på det sätts om folk maila mig privat och då fick jag bränsle att lägga in fler för att de inte sa på ett bra sätt. Själv så var jag så inne i vad jag gjorde, eftersom jag inte är så haj på datorer
Quote from Lena O on 26 February 2007, 13:36Johan: Jag tror inte för ett ögonblick att du INTE är så hemma på internet och dess forums som du ange ... 😉
Nu har jag läst din blogg, och sedan denna inlägg.
Det verka som att du är just den typen av person du varna oss för?
Hur går det ihop?
Du skriv
Johan: Jag tror inte för ett ögonblick att du INTE är så hemma på internet och dess forums som du ange ... 😉
Nu har jag läst din blogg, och sedan denna inlägg.
Det verka som att du är just den typen av person du varna oss för?
Hur går det ihop?
Du skriv
Quote from Therese Woodhill on 26 February 2007, 14:55Gary,
Jag trivs i min sandlåda, den är hela världen och jag får bygga sandslott precis vart jag vill.;)(t+)
Det här påminner om starwars där du är Darth Vader och försöker få över mig på den mörka sidan genom att räcka din hand. Men jag är en Jedi krig
Gary,
Jag trivs i min sandlåda, den är hela världen och jag får bygga sandslott precis vart jag vill.;)(t+)
Det här påminner om starwars där du är Darth Vader och försöker få över mig på den mörka sidan genom att räcka din hand. Men jag är en Jedi krig
Quote from Lena O on 26 February 2007, 15:45Jag tror du att du ha förväxlat dig själv med Lex Luthor Johan.
Lek i din sandlåda du om det är det du vill ... akta upp för hundbajset och ställ i ordning efter dig. 😉
Bild:http://homepage.ntlworld.com/iancarey/Sand%20Troll.jpg
Jag tror du att du ha förväxlat dig själv med Lex Luthor Johan.
Lek i din sandlåda du om det är det du vill ... akta upp för hundbajset och ställ i ordning efter dig. 😉