Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2009, 06:30Hejdå David.
Hejdå David.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 06:33?
?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 08:02Ja!
Ja!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 08:06Försvann Bruse ut i eterbruset?
Försvann Bruse ut i eterbruset?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 08:11... tror han tröttnade på dig
... tror han tröttnade på dig
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 08:41Nån som röstat mer än 1 gång?
Nån som röstat mer än 1 gång?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:08Ja ifrån ett par olika datorer. Men den kommer ihåg mig nu :-). Får väl hiva nån cookie och se om den kommer ihåg mig på IP... :-). Fusk? Nä...
Ja ifrån ett par olika datorer. Men den kommer ihåg mig nu :-). Får väl hiva nån cookie och se om den kommer ihåg mig på IP... :-). Fusk? Nä...
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:46Jaha, då är det väl bara att vänta tills alla medlemmar röstat så att man kan dra några slutsatser av resultatet. Annars, om man till exempel bara har röster från de X% som var mest intresserade av ämnet och därför bemödade sig med att ge sin röst, har ma
Jaha, då är det väl bara att vänta tills alla medlemmar röstat så att man kan dra några slutsatser av resultatet. Annars, om man till exempel bara har röster från de X% som var mest intresserade av ämnet och därför bemödade sig med att ge sin röst, har ma
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:57Jag röstar på Dan.
Jag röstar på Dan.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:01Nu är jag varken för eller emot moderering men kan ändå inte, apropå Dan Ls inlägg, låta bli att säga att vi som har ett liv inte har tid att ens skumma igenom alla onödiga kommentarer på seriösa inlägg. Det är därför vi är här och säger att viss modereri
Nu är jag varken för eller emot moderering men kan ändå inte, apropå Dan Ls inlägg, låta bli att säga att vi som har ett liv inte har tid att ens skumma igenom alla onödiga kommentarer på seriösa inlägg. Det är därför vi är här och säger att viss modereri