Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:04Inte för att förstöra Dan L:s pigga uppställning på nåt sätt, utan bara för att lite klåfingrigt infilka:
Att urval påverkas av att vissa väljer att avstå är väl inte helt unikt för just den här omröstningen?
Inte för att förstöra Dan L:s pigga uppställning på nåt sätt, utan bara för att lite klåfingrigt infilka:
Att urval påverkas av att vissa väljer att avstå är väl inte helt unikt för just den här omröstningen?
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 15:04Men? Ändrar du åsikt mitt i inlägget?
Jenny: "Nu är jag varken för eller emot moderering..." ... "Det är därför vi är här och säger att viss moderering kanske behövs "
?
Men? Ändrar du åsikt mitt i inlägget?
Jenny: "Nu är jag varken för eller emot moderering..." ... "Det är därför vi är här och säger att viss moderering kanske behövs "
?
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 15:05A Bohlin - just i det här fallet finns det många som inte vet om att omröstning pågår...
Jag vet inte vilka fall du tänker på men i politiken brukar de flesta känna till att ett val pågår!
A Bohlin - just i det här fallet finns det många som inte vet om att omröstning pågår...
Jag vet inte vilka fall du tänker på men i politiken brukar de flesta känna till att ett val pågår!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:07Christer, jag har aldrig påstått mig vara varken för eller emot moderering. Det enda jag är emot är att vissa personer avsiktligt spårar ur mitt i en tråd.
Så nej, jag har inte bytt åsikt, jag är rent generellt inte särskilt ombytlig av mig även om jag
Christer, jag har aldrig påstått mig vara varken för eller emot moderering. Det enda jag är emot är att vissa personer avsiktligt spårar ur mitt i en tråd.
Så nej, jag har inte bytt åsikt, jag är rent generellt inte särskilt ombytlig av mig även om jag
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:08Jag måste dock också påpeka att jag har lite svårt med argumentet att man inte har tid att skumma fåniga inlägg när man samtidigt hänger på singelforumet.
Jag måste dock också påpeka att jag har lite svårt med argumentet att man inte har tid att skumma fåniga inlägg när man samtidigt hänger på singelforumet.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:08Ja, riksdagsvalet, exempelvis, är mer känt bland de röstberättigade.
Det är absolut en skillnad.(Likväl påverkas resultatet av att en del inte deltar.)
Ja, riksdagsvalet, exempelvis, är mer känt bland de röstberättigade.
Det är absolut en skillnad.
(Likväl påverkas resultatet av att en del inte deltar.)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:10Riksdagsvalet brukar dock ha lite mer än en gnutts promille i valdeltagande.
Riksdagsvalet brukar dock ha lite mer än en gnutts promille i valdeltagande.
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 15:10Men A. Dom som inte röstar i riksdagsvalet VÄLJER att inte rösta. De som inte röstar här har med stor sannolikhet inte hört talas om att det pågår ett val och kan därför inte välja!
Men A. Dom som inte röstar i riksdagsvalet VÄLJER att inte rösta. De som inte röstar här har med stor sannolikhet inte hört talas om att det pågår ett val och kan därför inte välja!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:11Helt riktigt, Charlotta.
Helt riktigt, Charlotta.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:11Charlotta, jag har inte tid att skumma fåniga inlägg där heller med följd att jag numera inte läser i princip några trådar där utan markerar nästan allt som ointressant.
Charlotta, jag har inte tid att skumma fåniga inlägg där heller med följd att jag numera inte läser i princip några trådar där utan markerar nästan allt som ointressant.