Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerering eller inte
You need to log in to create posts and topics.

BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/disdain/9.gif

Haha ja jag misstänker att alla som är ganska aktiva här har sett tråden och svarat om de ville svara så nu kan ni nog snacka på om vad ni vill 😀

Men Jenny, om du läser så mycket du har tid med och det är fram till dess att trådarna spårar ur så borde du ju inte ha några problem med det onödiga som du inte hinner med.
Du hinner ju läsa det nödiga, det där svaren och annat matnyttigt skrivs, men hi

Bullen,
Jag har inte svarat....

Jo Fredrik, lite klagar du allt på oss som inte vill ha galna påhopp och urspårningar men det är ok så länge det är konstruktiv kritik och seriösa inlägg tycker jag 😀

Är det inte i singelgruppen försöken till påhopp florerar?
Vissa verkar vara väldigt ivriga i alla fall.

Jodå, där kan man få såväl anständiga som mindre anständiga förslag.

Har tack vare Charlottas kommentarer precis gått ur gruppen. Hon har helt rätt i att det är mycket blaj och att jag borde gått ur för länge sedan. 🙂

Vad annat är väl egentligen att förvänta sig? Det är väl ganska begränsat med aspekter som är unika för singlar annars.

Är inte detta en träningssite med tillhörande utvikningar.
Det innebär inte att folk&fä behöver skicka nakenfoto eller kasta sig över alla som är i singelgruppen.

Jag träffade ett gäng trevliga individer i lördags. Vi klarade oss utmärkt utan dessa gans

Personligen tycker jag att det är rätt trevlig stämning i singelgruppen. Inte särskilt seriöst kanske, men en frisk fläkt från allt annat seriöst man gör. Vet inte riktigt vad ni menar med nakenbilder osv? Måste ha missat nåt?