Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerering eller inte
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik N. Det är inte för sent att svara än 🙂

Dan: Nej jag var/är inte ute efter ett beslutsunderlag (eftersom det inte är jag som beslutar nåt på Funbeat). Tyckte bara att en annan tråd om moderering innehåll så himla mycket grekiska (och jag kan int

Nej! Jag har hängt på funbeat ett bra tag och i början var jag bra mycket mer aktiv i diskussionerna som pågick. Det är jag inte längre och det är inte för att det kommer "onödiga" kommentarer utan helt enkelt för att i de grupper som jag är med i kommer

Alfred, man kan alltid själv bidra med nåt nytt? 🙂

Intressant STRUTStaktik som en del vill köra med.
Det jag inte ser/märker är inte nåt problem. Vad är ni RÄDDA för skall hända om det finns en moderator? Att moderatorn skall ta bort personers påhopp i 15 inlägg? Att moderatorn tar bort dubbelposter?

Va

Vi har redan konstarerat att vi inte är rädda.

Stefan: För att svara dig. Ja, du har en historia av ett antal mycket otrevliga inlägg speciellt när du hamnar i samma tråd som David P. Vet inte om det är läge att dra dem här. Jag är inte ute efter att ta upp ditt och datt av förhoppningsvis begravda tr

Jag är också lite tveksam i den här frågan. Ibland tycker jag att det är tråkigt att vissa frår aldrig får ett riktigt svar utan det blir bara småprat i hela tråden, men jag vill Absolut inte ha ett forum där det konstant raderas OT inlägg och flyttas trå

Citat av Sylvia Stenfelt: "Fö hade vi väl kunnat leta upp alla de ändlösa trådarna, som redan finns i ämnet istf för att härja i ännu en tråd i ämnet (den tredje?)."

Citat av Bettan L. "Ja! NU får jag ställa frågan! Sylvia: varför hänvisar du alltid til

Hej David, har varit borta ikväll. Jag har inte läst igenom alla singeltrådar som finns begravda. Jag har däremot hört förstahandsberättelser om att det förekommit tråkigheter i PM. Men det finns säkert konstigheter nånstans, jag betvivlar inte det.

Det

Fredrik

Det är egentligen inte så konstigt att trådar om upplevda problem skapar lite dålig stämning. Det är ju de sämsta sidorna av forumet som dryftas. Även om jag tycker det är bra att problemen tas upp så blir det lätt att vi bara ser det dåliga. De