Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:48Ja, läste jag inte nånstans att du ville bli legitimerad Funbeatanvändare Christer?
Ja, läste jag inte nånstans att du ville bli legitimerad Funbeatanvändare Christer?
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 15:07Det känns så osäkert idag med alla dessa moderatorer/moderater och kränkningar/kränk-känningar
Det känns så osäkert idag med alla dessa moderatorer/moderater och kränkningar/kränk-känningar
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:21För att de oroar sig för att de ska tas ifrån deras eget lilla offentliga mini-roasted?
Har man starkt självhävdelsebehov så bygger det ju på att man hela tiden har nån att hävda sig emot. Ett välkänt sätt är ju att klanka ner på andra...
Har börjat fun
För att de oroar sig för att de ska tas ifrån deras eget lilla offentliga mini-roasted?
Har man starkt självhävdelsebehov så bygger det ju på att man hela tiden har nån att hävda sig emot. Ett välkänt sätt är ju att klanka ner på andra...
Har börjat fun
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:28Kameror? Nä... kikare! Eller ska jag skriva K-I-K-A-R-E??!!
Men nu är jag lustig från en känd tråd på ett annat forum.Jag tror att om det inte framgått efter 500 inlägg var vi står och varför, så kanske det är bättre att lämna saker därhän och konstat
Kameror? Nä... kikare! Eller ska jag skriva K-I-K-A-R-E??!!
Men nu är jag lustig från en känd tråd på ett annat forum.
Jag tror att om det inte framgått efter 500 inlägg var vi står och varför, så kanske det är bättre att lämna saker därhän och konstat
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 17:02Ännu en tråd att ha som flaggad- läsvärd till kulna vinterkvällar.
Ännu en tråd att ha som flaggad- läsvärd till kulna vinterkvällar.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:25Svarar Ja på den ursprungliga frågan.
Svarar Ja på den ursprungliga frågan.
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 19:04Fanns de en ursprunglig fråga???
Fanns de en ursprunglig fråga???
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 09:48Ja
Ja
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 10:01Ja
Ja
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 19:20Nej ingen moderering.
Hur svårt är det att bara strunta i vissas kommentarer?
Nej ingen moderering.
Hur svårt är det att bara strunta i vissas kommentarer?