Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:11Om man ska moderera tycker jag att man ska börja med de otrevliga.
Om man ska moderera tycker jag att man ska börja med de otrevliga.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:12Göran: Jag fattar inte vem du menar. Det är nog så att var och en är på sitt sätt. Om vi alla varit lika så hade det aldrig blivit några debatter.
Det hade blivit tråkigt och enehanda.
Göran: Jag fattar inte vem du menar. Det är nog så att var och en är på sitt sätt. Om vi alla varit lika så hade det aldrig blivit några debatter.
Det hade blivit tråkigt och enehanda.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:15Ref ditt inlägg så har du inte varit otrevlig för fem öre. Och att dra tillbaka namngivandet kan kanske ses ändå som en signal till denne att skärpa till sig...så då har du ju likt förbannat gjort ett bra dagsverke.;)
Ref ditt inlägg så har du inte varit otrevlig för fem öre. Och att dra tillbaka namngivandet kan kanske ses ändå som en signal till denne att skärpa till sig...så då har du ju likt förbannat gjort ett bra dagsverke.;)
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:16Gun: Det kan bero på att du inte är berörd. Tex för att du inte hänger på samma forum som jag och personen i fråga. Därvidlag finns det ingen anledning för mig att dra personen i fråga i smutsen inför dig.
Gun: Det kan bero på att du inte är berörd. Tex för att du inte hänger på samma forum som jag och personen i fråga. Därvidlag finns det ingen anledning för mig att dra personen i fråga i smutsen inför dig.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:21Göran: Då är det bra att du tog bort namnet.
Göran: Då är det bra att du tog bort namnet.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:25Dålig impulskontroll och inlägg i affekt verkar som en dålig kombination.
Det är helt enkelt (o)seriösa inlägg av en (o)seriös inläggare.
Dålig impulskontroll och inlägg i affekt verkar som en dålig kombination.
Det är helt enkelt (o)seriösa inlägg av en (o)seriös inläggare.
Quote from Therese Woodhill on 26 November 2009, 21:31Inlagd sill lam till jul.
Inlagd sill lam till jul.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:33Inlägg i affekt har jag skrivit många gånger, och en stor del av dem har jag ångrat. Men det har varit på andra forum, där stämningen är en helt annan än här. På mer vanliga forum kan jag tillåta mig en hel del sarkastiska, syrliga, långsökta, ironiska, l
Inlägg i affekt har jag skrivit många gånger, och en stor del av dem har jag ångrat. Men det har varit på andra forum, där stämningen är en helt annan än här. På mer vanliga forum kan jag tillåta mig en hel del sarkastiska, syrliga, långsökta, ironiska, l
Quote from Therese Woodhill on 26 November 2009, 21:38På andra forum har jag blivit blockerad eller varnad för skämt, sarkasm, skojfriskhet eller för jag tyckt annorlunda än moderatorer.
På andra forum har jag blivit blockerad eller varnad för skämt, sarkasm, skojfriskhet eller för jag tyckt annorlunda än moderatorer.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 22:39Verkar finnas en moderator som heter Edit.
Ska nån utses till moderator bör det vara en som är emot moderering...annars sätter vi bocken som trädgårdsmästare.
Verkar finnas en moderator som heter Edit.
Ska nån utses till moderator bör det vara en som är emot moderering...annars sätter vi bocken som trädgårdsmästare.