Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 19:33Väldigt svårt verkar det som.
Moderering, nej tack.
Väldigt svårt verkar det som.
Moderering, nej tack.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 22:07Ingen moderering tack. Gud vad tråkigt och korrekt det skulle riskera att bli då.
Ingen moderering tack. Gud vad tråkigt och korrekt det skulle riskera att bli då.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 08:0551 Nej
23 Ja
51 Nej
23 Ja
Quote from Therese Woodhill on 24 November 2009, 10:18Ja för vid vissa tillfällen sköter sig inte folk.
Nej för en moderator blir aldrig opartisk. Om en moderater skall finnas skall detta vara en extern.
Nu skötte jag mig inte. Spank me!
Ja för vid vissa tillfällen sköter sig inte folk.
Nej för en moderator blir aldrig opartisk. Om en moderater skall finnas skall detta vara en extern.
Nu skötte jag mig inte. Spank me!
Quote from Magnus Gelang on 24 November 2009, 10:25*spank, spank* 😀
*spank, spank* 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 19:44Ja,
enkom pga en viss användare. Sen kan moderatorn avskaffas igen. =)
Ja,
enkom pga en viss användare. Sen kan moderatorn avskaffas igen. =)
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:55Namnge då användaren och låt FunBeat-folket uttrycka sitt gillande eller ogillande.
Namnge då användaren och låt FunBeat-folket uttrycka sitt gillande eller ogillande.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:00Ännu en som ändrar sina inlägg i efterhand. De borde steglas.
Ännu en som ändrar sina inlägg i efterhand. De borde steglas.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:04Namnge den då som har ändrat sig i denna tråden David så får FunBeat-folket göra sin röst hörd. Själv var det mitt första och troligen enda inlägg.
Namnge den då som har ändrat sig i denna tråden David så får FunBeat-folket göra sin röst hörd. Själv var det mitt första och troligen enda inlägg.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:07Jag valde att redigera mitt inlägg i efterhand för att jag insåg att det var onödigt att hänga ut personen i fråga, för att besvara bådas era inlägg i en mening.
Personen i fråga vet vem jag menar, Olle fattar säkert vem jag menar och övriga berörda fatt
Jag valde att redigera mitt inlägg i efterhand för att jag insåg att det var onödigt att hänga ut personen i fråga, för att besvara bådas era inlägg i en mening.
Personen i fråga vet vem jag menar, Olle fattar säkert vem jag menar och övriga berörda fatt