Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 16:51Vem är det som vill bestämma vad som är rätt och fel innehåll nu?
Vem är det som vill bestämma vad som är rätt och fel innehåll nu?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:29Du har så klart helt rätt i det, A Bohlin. Självklart är det alltid bara de som tar sig tid att sätta sig in i frågan och verkligen göra sin röst hörd som kommer med i rösträkningen.
Det handlade nog om ett ärligt försök från min sida att förstå den här
Du har så klart helt rätt i det, A Bohlin. Självklart är det alltid bara de som tar sig tid att sätta sig in i frågan och verkligen göra sin röst hörd som kommer med i rösträkningen.
Det handlade nog om ett ärligt försök från min sida att förstå den här
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:39Om det känns bra för dig så får du posta/PM:a bilder, telefonnummer eller vad du än vill i alla trådar eller grupper. Jag bryr mig inte men det finns andra som tar anstöt och uppskattar inte uppvaktningen.
Det blev klarlagt tidigare men du tycker det är o
Om det känns bra för dig så får du posta/PM:a bilder, telefonnummer eller vad du än vill i alla trådar eller grupper. Jag bryr mig inte men det finns andra som tar anstöt och uppskattar inte uppvaktningen.
Det blev klarlagt tidigare men du tycker det är o
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:47Att det finns folk som skickar skumheter PM-vägen kan jag tyvärr mycket väl tänka mig. Men det har nog inte riktigt med det här ämnet att göra.
Att det finns folk som skickar skumheter PM-vägen kan jag tyvärr mycket väl tänka mig. Men det har nog inte riktigt med det här ämnet att göra.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:53Du har kanske inte läst igenom Singelgruppens trådar?
Du har kanske inte läst igenom Singelgruppens trådar?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:02David
Vill du moderera i singelgruppen eller vad är problemet?
David
Vill du moderera i singelgruppen eller vad är problemet?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:15Nejdå, jag anser att ordet är fritt i alla trådar.
Jag undviker i mesta möjliga mån att ge mig på folk&fä som redan ligger eller har andra problem som jag känner till. Det gäller att skilja på sak&person.
Kan jag bara få dkänt av Olle att bemöta vissa
Nejdå, jag anser att ordet är fritt i alla trådar.
Jag undviker i mesta möjliga mån att ge mig på folk&fä som redan ligger eller har andra problem som jag känner till. Det gäller att skilja på sak&person.
Kan jag bara få dkänt av Olle att bemöta vissa
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 19:04Bra, Dan L.
Med risk för att verka konformitetsängslig köper jag ditt resonemang helt.
Bra, Dan L.
Med risk för att verka konformitetsängslig köper jag ditt resonemang helt.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 19:19David
Jag håller med om att självsanering eller vad man kan kalla det nog är bästa lösningen.
Men det tolkas lätt som gnäll när det anmärks på vad andra skriver. jag har sett det i trådar där flera anmärker på att det skrivs förlöjligande nonsensinlägg.
David
Jag håller med om att självsanering eller vad man kan kalla det nog är bästa lösningen.
Men det tolkas lätt som gnäll när det anmärks på vad andra skriver. jag har sett det i trådar där flera anmärker på att det skrivs förlöjligande nonsensinlägg.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 19:28Som sagt, jag accepterar alla inlägg om jag får grönt ljus att bemöte de personliga påhoppen.
Jag lär kunna svara för mig efter X antal år i byggsvängen.
Som sagt, jag accepterar alla inlägg om jag får grönt ljus att bemöte de personliga påhoppen.
Jag lär kunna svara för mig efter X antal år i byggsvängen.