Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerering eller inte
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror att det finns båda sorter i den här omröstningen.

Men visst, om man har tänkt att använda den här omröstningen till nåt särskilt bör den väl utlysas bättre.
Jag menar bara att det blir svårt att rösta om saker (i bostadsrättsföreningen eller fot

Du har inte tänkt på att de kanske inte rör sig i diskussionforumen just därför att de uppfattar det som ett problem? Säger inte att det är så men det skulle kunna vara så.

Frågan är väl snarare vilken grad av moderering?
Vissa saker är väl Olle eller nån annan skyldig enligt lag att ta bort?

Frågan är kanske snarare ska OT-inlägg modereras bort?
Personangrepp är det kanske lite lång reaktionstid på, men det har förekommi

Det verkar som att vissa av de som lägger mycket tid på modereringsfrågan inte alls har tid att ägna sig åt ett forum....på nåt konstigt sätt.
Det jag inte har tid med brukar jag välja bort, inte försöka förändra eller deltaga flitigt i. Jag respekterar a

Instämmer fullständigt med Dan L´s inlägg vilket möjligen bevisar att åsiktsskillnader i andra ämnen nödvändigtvis inte behöver betyda att det inte går att komma överens på andra nivåer av tänkande.

Dvs Dan L VS Jag.

Nu Fredrik har du helt missförstått mig, jag sa att jag inte har tid att läsa alla onödiga inlägg som en tråd brukar spåra ut i. Däremot så brukar jag med intresse läsa början på vissa trådar (dvs. tills de spårar ur).

Singelforumet däremot har jag i pr

Hmm... men om man inte har tid eller är intresserad av att läsa om förslag och diskussioner om moderering eller annat i ett forum...kanske man får finna sig i att det sker eller inte sker förändringar vilka man eventuellt hade haft möjlighet att påverka.

Tänk om det är så att folk inte vågar tycka till här bara för att de är rädda för att bli påhoppade.. (H)

Jag måste inflika att funbeat är otroligt underhållande ibland.

I första inlägget står följande:
"I denna tråd vill jag inte att ni diskuterar hur, varför, av vem eller några såna saker. Jag vill att ni med ett ja eller nej svarar på frågan:
Tycker du at

Ja, antagligen.