Quote from Guest on 21 July 2010, 07:55Så här ska det se ut i Stockholm. Mindre bilar och fler cyklar. Kanske lite väl trångt.
http://www.youtube.com/watch?v=n-AbPav5E5M
Så här ska det se ut i Stockholm. Mindre bilar och fler cyklar. Kanske lite väl trångt.
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 08:05Och med miljövänliga, kapacitetstarka spårvagnar!
Och med miljövänliga, kapacitetstarka spårvagnar!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:20Haha härlig video!!
Gillar han som cyklar och även har med sig en cykel 😀
Haha härlig video!!
Gillar han som cyklar och även har med sig en cykel 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:20(t+)
(t+)
Quote from Lena O on 21 July 2010, 10:04Hur många personer pendla in till Stockholm Joakim?
Hur många personer pendla in till Stockholm Joakim?
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 10:05Var det 150 000 cyklister som rör sig i innerstan samtidigt en vanlig dag?
Var det 150 000 cyklister som rör sig i innerstan samtidigt en vanlig dag?
Quote from Sandra Näslund on 21 July 2010, 11:22... och precis så ska en cykelbana se ut - tvåfilig med plats för omkörningar och ingen konkurrerande trafik (läs barnvagnar/dagisgrupper/kopplade hundar).
... och precis så ska en cykelbana se ut - tvåfilig med plats för omkörningar och ingen konkurrerande trafik (läs barnvagnar/dagisgrupper/kopplade hundar).
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 13:06Hittade några till. Det är galet vad många som cyklar i Holland. Här i Sverige är det många tyckte jag innan jag såg dessa filmer. Hoppas vi får mindre bilar snart så att det blir mer plats för cyklarna inne i storstäderna.
http://www.youtube.com/watch?v
Hittade några till. Det är galet vad många som cyklar i Holland. Här i Sverige är det många tyckte jag innan jag såg dessa filmer. Hoppas vi får mindre bilar snart så att det blir mer plats för cyklarna inne i storstäderna.
Quote from Lena O on 21 July 2010, 14:31Undrar hur många bilar in från utanför Stockholm
Undrar hur många bilar in från utanför Stockholm
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 14:31Det är nog inte så många som pendlar från Stockholm till Utrecht.
Det är nog inte så många som pendlar från Stockholm till Utrecht.