Quote from Guest on 27 April 2008, 22:26Förra året var vi ett gäng i Göteborg som körde tidiga morgonrundor innan jobbet. Nu börjar det bli varmt (nåja...) och ljust nog för att komma ut och cykla på morgnarna igen.
Väderprognosen för nu på tisdag (29/4) ser riktigt lovande ut med stooooor sol
Förra året var vi ett gäng i Göteborg som körde tidiga morgonrundor innan jobbet. Nu börjar det bli varmt (nåja...) och ljust nog för att komma ut och cykla på morgnarna igen.
Väderprognosen för nu på tisdag (29/4) ser riktigt lovande ut med stooooor sol
Quote from Fredric Lagerström on 27 April 2008, 22:36Jaha okej. Vilken tid drar ni iväg då på morgonen?
Jaha okej. Vilken tid drar ni iväg då på morgonen?
Quote from Mats Andersson on 27 April 2008, 22:38Nån klickade inte på länken 🙂
Vi drar iväg prick 06.00 från Linnéplatsen.
Nån klickade inte på länken 🙂
Vi drar iväg prick 06.00 från Linnéplatsen.
Quote from Fredric Lagerström on 27 April 2008, 22:38Kollade länken nu och såg att ni drar vid kl 6. Trevligt! 🙂
Kollade länken nu och såg att ni drar vid kl 6. Trevligt! 🙂
Quote from Mats Andersson on 27 April 2008, 22:42Det brukar vara riktigt trevligt på morgonrundorna. Här är en film från en runda förra året:
http://www.youtube.com/watch?v=ZkOrxWWf0ho
Det brukar vara riktigt trevligt på morgonrundorna. Här är en film från en runda förra året:
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 22:46Kör ni i kort-kort då?
Kör ni i kort-kort då?
Quote from Fredric Lagerström on 27 April 2008, 22:46Ja, såg trevligt ut. Ska försöka att få till det. Ber att få återkomma under morgondagen!
(+t)
Ja, såg trevligt ut. Ska försöka att få till det. Ber att få återkomma under morgondagen!
(+t)
Quote from Mats Andersson on 27 April 2008, 22:47Kul Aadu!
Kul Aadu!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 22:57Och vid ca 24 sek in i filmen är lilla jag närmast kameran! 😀
Och vid ca 24 sek in i filmen är lilla jag närmast kameran! 😀
Quote from Mats Andersson on 27 April 2008, 23:04Jajjemen! Du var ju min bästa "hjälpryttare" förra året på morgonrundorna. Tror knappast att nån annan var med på fler rundor än du.
Jajjemen! Du var ju min bästa "hjälpryttare" förra året på morgonrundorna. Tror knappast att nån annan var med på fler rundor än du.