Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 16:27Slottsskogen.
Slottsskogen.
Quote from Mats Andersson on 28 April 2008, 17:22Rundan imorgon blir: Linnéplatsen-Säröbanan-Snipen-Spårhaga-Lindome-Kållered-Korsvägen.
Rundan imorgon blir: Linnéplatsen-Säröbanan-Snipen-Spårhaga-Lindome-Kållered-Korsvägen.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 17:30Kort morgonrunda, blir 45-15 intervaller?
Kort morgonrunda, blir 45-15 intervaller?
Quote from ellen olsson on 28 April 2008, 18:2240/20 är bra annars... 🙂
40/20 är bra annars... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:40Ni får klara er utan mig imorgon.
Slutar 07:00 och då är ni nog redan hemma igen.
Får ladda inför kvällens MCK träning. Försöka att inte bli avhängd med en gång av elitgubbarna.
Ha det så gott imorgon!(t+)
Ni får klara er utan mig imorgon.
Slutar 07:00 och då är ni nog redan hemma igen.
Får ladda inför kvällens MCK träning. Försöka att inte bli avhängd med en gång av elitgubbarna.
Ha det så gott imorgon!(t+)
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:43Harring skulle kunna muntra upp tillställning med några intervaller innan Sahlgrenska får in honom på hjärtintensiven.
Troligtvis räcker det för att skapa fem nya kluster med ´lactat.
Harring skulle kunna muntra upp tillställning med några intervaller innan Sahlgrenska får in honom på hjärtintensiven.
Troligtvis räcker det för att skapa fem nya kluster med ´lactat.
Quote from Mats Andersson on 28 April 2008, 19:52Toppen. Räknar med att både David och Fredde kommer med och förgyller rundan med sina härliga intervallteorier. 😉
Själv kör jag min morgonrunda i jämn och fin takt som en skön start på dagen. Är det nån som känner för att köra med (och skippa interval
Toppen. Räknar med att både David och Fredde kommer med och förgyller rundan med sina härliga intervallteorier. 😉
Själv kör jag min morgonrunda i jämn och fin takt som en skön start på dagen. Är det nån som känner för att köra med (och skippa interval
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:56Teorier? Hur tror du man tränar med inriktning på femmilen?
Teorier? Hur tror du man tränar med inriktning på femmilen?
Quote from Mats Andersson on 28 April 2008, 20:00Du får väldigt gärna åka med. Och du får köra exakt hur mycket intervaller du vill. För mig får du gärna köra konstant spurt om du hellre vill det.
Men vi andra kör...en morgonrunda...
Du får väldigt gärna åka med. Och du får köra exakt hur mycket intervaller du vill. För mig får du gärna köra konstant spurt om du hellre vill det.
Men vi andra kör...en morgonrunda...
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:04Har tyvärr lite långt att pendla till Lerdiket för att köra "morgonträning"? utan lite mysiga intervaller.
Har tyvärr lite långt att pendla till Lerdiket för att köra "morgonträning"? utan lite mysiga intervaller.