Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2008, 11:15Ja, min blygsamma natur gör att jag inte gärna nämner att vi körde om en moped
som blåste fram i 10, 11 ja kanske 12 km/h 😉Tack själv! Vikeln go cykelmorgon det var!
Ja, min blygsamma natur gör att jag inte gärna nämner att vi körde om en moped
som blåste fram i 10, 11 ja kanske 12 km/h 😉
Tack själv! Vikeln go cykelmorgon det var!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 12:12Fast jag har märkt att det inte är några problem att ligga bakom EU-moppar med två pers på! De gör väl 35 knyck, men tar ju mer eller mindre all vind! Helt vindstilla bakom! 🙂
Fast köra om kanske blir svårare?
Fast jag har märkt att det inte är några problem att ligga bakom EU-moppar med två pers på! De gör väl 35 knyck, men tar ju mer eller mindre all vind! Helt vindstilla bakom! 🙂
Fast köra om kanske blir svårare?
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 12:28Köra om går väl bra, men se till att svänga av fort. För inte så kul att bli omkörd igen efter nån minut.
Köra om går väl bra, men se till att svänga av fort. För inte så kul att bli omkörd igen efter nån minut.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:47Perfekt intervallträning efter fem-sex sådana övningar har man löst dagens träning.
Perfekt intervallträning efter fem-sex sådana övningar har man löst dagens träning.
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 14:46Sprang om ett tjugital pensionärer i morse - det kändes gött!
Sprang om ett tjugital pensionärer i morse - det kändes gött!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 17:27Körde om två EU-moppar på cykelvägen mellan Kållered och Rävekärr för ett tag sen. Vet inte om de inte kunde köra snabbare, men det rullade väl på i 35-37 km/h. Men jag pressade mig inte om dem, utan jag höll min naturliga fart just i den situationen.
Körde om två EU-moppar på cykelvägen mellan Kållered och Rävekärr för ett tag sen. Vet inte om de inte kunde köra snabbare, men det rullade väl på i 35-37 km/h. Men jag pressade mig inte om dem, utan jag höll min naturliga fart just i den situationen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:32Jag höll åttio in i Åvarp idag.
Jag höll åttio in i Åvarp idag.