Quote from Mats Andersson on 28 April 2008, 20:07Hurru trollet...det kunde jag ju inte gissat...
Då tycker jag att du startar en tråd med dina "riktiga" rundor och låter oss amatörer köra vidare på våra enormt löjliga – men ack så trevliga – rundor.
Fair enough?
Hurru trollet...det kunde jag ju inte gissat...
Då tycker jag att du startar en tråd med dina "riktiga" rundor och låter oss amatörer köra vidare på våra enormt löjliga – men ack så trevliga – rundor.
Fair enough?
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2008, 21:40Jag siktar på att vara med. Linneplatsen imorrn bitti 0600.
Har laddat med fiskpinnar och potatismos!
Jag siktar på att vara med. Linneplatsen imorrn bitti 0600.
Har laddat med fiskpinnar och potatismos!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:43Fasiken. Nu vill ju jag oxå med. Kan inte. Hade feber i morse.
Fasiken. Nu vill ju jag oxå med. Kan inte. Hade feber i morse.
Quote from Mats Andersson on 28 April 2008, 22:57Alla dessa undanflykter Fredde... 😉
Alla dessa undanflykter Fredde... 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 07:18Det later jättekul och ja bo nästan vid linneplatsen, men det ar ju valdigt tidigt Blir de fler turer?
Det later jättekul och ja bo nästan vid linneplatsen, men det ar ju valdigt tidigt Blir de fler turer?
Quote from Mats Andersson on 29 April 2008, 08:30Hallå Noelle
Visst blir det fler turer. Så länge vädret är trevligt och jag inte har nåt skumt möte på morgonen på jobbet kommer jag köra. Jag lägger ut om det när det är dags.
Visst är det tidigt på morgonen, men det är underbart ute vid den tiden.Idag
Hallå Noelle
Visst blir det fler turer. Så länge vädret är trevligt och jag inte har nåt skumt möte på morgonen på jobbet kommer jag köra. Jag lägger ut om det när det är dags.
Visst är det tidigt på morgonen, men det är underbart ute vid den tiden.
Idag
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 08:32Då blev det lagtempo?
Då blev det lagtempo?
Quote from Mats Andersson on 29 April 2008, 08:36Om du varit med på rundan hade du vetat 🙂
Om du varit med på rundan hade du vetat 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2008, 09:45Vi körde om en elmoppe. 🙂
Vi körde om en elmoppe. 🙂
Quote from Mats Andersson on 29 April 2008, 10:15Att köra om moppar är alltid bra för självförtroende. Att just den här moppen gick i sisådär 10 km/h behöver man ju inte nämna 🙂
Tack för sällskapet i morse Aadu!Ch
Att köra om moppar är alltid bra för självförtroende. Att just den här moppen gick i sisådär 10 km/h behöver man ju inte nämna 🙂
Tack för sällskapet i morse Aadu!
Ch