Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:54Går gör det väl, men varför när man kan "muta" sig själv med nåt gott. smoothie ex i väntan på den riktiga frukosten..... 😉
Går gör det väl, men varför när man kan "muta" sig själv med nåt gott. smoothie ex i väntan på den riktiga frukosten..... 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:54Vad är "smoothie"?
Vad är "smoothie"?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 16:08Jo, du tar ex en banan och ett päron och skär i mindre bitar. Mixa tillsammans med yoghurt med en stavmixer. Jag har inte provat men om man är försiktig så borde det gå med elvisp. Jag lovar inte att det går, ni får pröva på eget ansvar. Det går att ta an
Jo, du tar ex en banan och ett päron och skär i mindre bitar. Mixa tillsammans med yoghurt med en stavmixer. Jag har inte provat men om man är försiktig så borde det gå med elvisp. Jag lovar inte att det går, ni får pröva på eget ansvar. Det går att ta an
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:01Varför muta sig själv när man kan späka sig?
Det verkar finnas en hel del olika belöningssystem som håller oss springande i alla fall.
Varför muta sig själv när man kan späka sig?
Det verkar finnas en hel del olika belöningssystem som håller oss springande i alla fall.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:22Tur att v i är olika.... 😉
Tur att v i är olika.... 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 18:08Det är kanske tur, ja.
Ärligt talat vet jag inte riktigt hur min kropp står ut med mig. Jag misstänker det är ett väl utvecklat Stockholmssyndrom.
Det är kanske tur, ja.
Ärligt talat vet jag inte riktigt hur min kropp står ut med mig. Jag misstänker det är ett väl utvecklat Stockholmssyndrom.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 17:06Håller med David. Det är det du äter kvällen innan som ger dig möjlighet att genomföra morgonpasset. Det du hinner trycka i dig strax innan du sticker ut fyller mest funktion som hungerdämpare. Eller håll-genererare...
Håller med David. Det är det du äter kvällen innan som ger dig möjlighet att genomföra morgonpasset. Det du hinner trycka i dig strax innan du sticker ut fyller mest funktion som hungerdämpare. Eller håll-genererare...
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 19:08Håller med er alla vad det där med näringen dagen före å kutandet på morgonen efter anbelangar......nu e de ju så att vissa prinsar å princessor är HUNGRIGA på morgonen....å då måste man ju ÄTA...!? Äh....sluta larva er å kör ett 6 - 12 km pass i stället
Håller med er alla vad det där med näringen dagen före å kutandet på morgonen efter anbelangar......nu e de ju så att vissa prinsar å princessor är HUNGRIGA på morgonen....å då måste man ju ÄTA...!? Äh....sluta larva er å kör ett 6 - 12 km pass i stället
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 20:14Nu var det så att TS ville äta före sitt morgonpass och det var det jag svarade på. Men vanans makt är stark och det kan hon upptäckta när hon kommit igång med många morgonpass. Eller komma på att det går att springa jättelångt..........
Jag har nästan h
Nu var det så att TS ville äta före sitt morgonpass och det var det jag svarade på. Men vanans makt är stark och det kan hon upptäckta när hon kommit igång med många morgonpass. Eller komma på att det går att springa jättelångt..........
Jag har nästan h
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:06Samma summarum här Camilla...går upp 04.45...buss hit å bus dit samt ca 5 - 6 km streaking gör att jag är ganska så sugen på frulla kl 07.30....Å e de så att det finns rester i form av det ena å det andra så låter jag mig väl smaka....mums.....Dagens målt
Samma summarum här Camilla...går upp 04.45...buss hit å bus dit samt ca 5 - 6 km streaking gör att jag är ganska så sugen på frulla kl 07.30....Å e de så att det finns rester i form av det ena å det andra så låter jag mig väl smaka....mums.....Dagens målt