Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMorgonträning har guld i mun!
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som inte tål morgonträning. Har försökt flera gånger men om jag inte får vara uppe minst 2-3 timmar innan träning så blir det bara pannkaka av det hela. Synd egentligen, för det verkar så praktiskt...

Edit: Hade glömt ett rätt viktigt "in

Caisa: Men jösses vilken dålig attityd från företagets sida. Får man fråga vilket företag? Så man vet vilket företag man inte ska ta ett konsultuppdrag på.....

Karin: Erhm..ett större bilföretag i Gbg? (Utan att vara alltför uppenbar) 🙂

(#)
Lägg en tia i deras kaffekassa varje gång du duschar?

Vattengympa klockan 07:00 tisdagar varannan vecka (den andra veckan börjar jag 06:00 på jobbet så då går det inte och jag får köra min vattengympa på onsdag em istället).
Får verkligen en helt fantastisk start på dagen av min vattengympamorgon. Rekommende

Aha! Jag har varit konsult där i omgångar och de har bara blivit mer och mer konsultfientliga tycker jag. Tråkigt!

LingLing: Dusch med myntinkast? 20 liter per femma. 🙂

Karin: Ja, de har endel idéer för sig, ibland känner man sig lite pestsmittad. Fast man vet ju att de inte skulle klara sig utan oss. (H)

Verkligen dålig attityd av dem. Jag har aldrig haft några problem med duschar på de uppdrag jag haft.

Jag springer 8-13 km och frukosten känns ju extra god efteråt 🙂 tar bara lite vatten före och sen iväg. Visst, det är tufft att gå upp vissa morgnar och att lägga sig tidigare kvällen före men det är värt det. Det blir alltid lugn distanslöpning, nån gån

Lars: Sitter jag här svettig och ofräsch ett par dagar kommer jag nog få tillgång till duschen efter ett tag.... 🙂