Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 05:19Tack ska ni ha.
En jäkligt go känsla!
Tack ska ni ha.
En jäkligt go känsla!
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 00:19@Jörgen: Det är väl det som är det viktigaste: Att det är kul! (Om man nu inte har det som yrke, vilket inte så många här har vad jag vet).
@Jörgen: Det är väl det som är det viktigaste: Att det är kul! (Om man nu inte har det som yrke, vilket inte så många här har vad jag vet).
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 16:38Härligt Jörgen grattis till en suverän prestation. Trevlig läsning och bra bilder.
Härligt Jörgen grattis till en suverän prestation. Trevlig läsning och bra bilder.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 21:30Grattis och tack för bra läsning. Det är såna här berättelser fegisar som jag behöver läsa för att förhoppningsvis våga testa nån gång.
Grattis och tack för bra läsning. Det är såna här berättelser fegisar som jag behöver läsa för att förhoppningsvis våga testa nån gång.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 00:04@Åke - för mig gällde det mest att endast tänka på mig själv, min egen insats och strunta i allt annat och alla andra. En sprint för 3 år sedan i Stockholm kändes nästan oöverstiglig, främst pga av 750m simning. Efter lektioner i crawl och mycket eget pan
@Åke - för mig gällde det mest att endast tänka på mig själv, min egen insats och strunta i allt annat och alla andra. En sprint för 3 år sedan i Stockholm kändes nästan oöverstiglig, främst pga av 750m simning. Efter lektioner i crawl och mycket eget pan
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:47Håller med Leif...
@Åke - det är bara att köra....
provade sprint debut i Sthlms AXA förra året ( min sim var dålig!)i år blir det HIM i Sala - jag är inte snabb men det ska bli kul.
Jepp har tränat frisim och tack vare TI är längre triathlon nu en ver
Håller med Leif...
@Åke - det är bara att köra....
provade sprint debut i Sthlms AXA förra året ( min sim var dålig!)i år blir det HIM i Sala - jag är inte snabb men det ska bli kul.
Jepp har tränat frisim och tack vare TI är längre triathlon nu en ver
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 11:44Bra sammanfattning Shamala -"skitkul är det" (t+)
Bra sammanfattning Shamala -"skitkul är det" (t+)
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 12:38jepp.. 🙂 , tackar!
jepp.. 🙂 , tackar!