Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 20:09Jaja, nu ska vi inte vara petiga här. Springer definitivt hellre i skogen. Men du har rätt maraton kräver asfaltsträning också. Så har du nåt tips på bra asfaltsrundor då? Verkar ju vara det som gäller i Uppsala.
Jaja, nu ska vi inte vara petiga här. Springer definitivt hellre i skogen. Men du har rätt maraton kräver asfaltsträning också. Så har du nåt tips på bra asfaltsrundor då? Verkar ju vara det som gäller i Uppsala.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:07Jupp det är jag som e Einstein! har bara inte riktigt fastnat för hans frisyr 😉
Själv föredrar jag att inte springa samma runda hela tiden när jag ska göra mina långdistanspass men när jag bodde i Uppsala och en kompis till mig skulle träna inför Stockh
Jupp det är jag som e Einstein! har bara inte riktigt fastnat för hans frisyr 😉
Själv föredrar jag att inte springa samma runda hela tiden när jag ska göra mina långdistanspass men när jag bodde i Uppsala och en kompis till mig skulle träna inför Stockh
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:34Det är en mänsklig rättighet med längre motionsspår i en storstad! Det kanske seglar upp som en valfråga nästa år.
Det är en mänsklig rättighet med längre motionsspår i en storstad! Det kanske seglar upp som en valfråga nästa år.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:46men en 15 km slinga skulle ju omfamna hela Uppsala... så så stor är ju inte stan.
Men om du vill springa mer ute i skogen så är det väl hågadalen som gäller men jag tror det är mer stigar än grusade löparslinr. Där tillbringade jag min längskidträning, i
men en 15 km slinga skulle ju omfamna hela Uppsala... så så stor är ju inte stan.
Men om du vill springa mer ute i skogen så är det väl hågadalen som gäller men jag tror det är mer stigar än grusade löparslinr. Där tillbringade jag min längskidträning, i
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 16:26både lederna i lunsen och gula stigen är väl skyltade och fina. Men vill du ha ljus får du ta me det själv;)
både lederna i lunsen och gula stigen är väl skyltade och fina. Men vill du ha ljus får du ta me det själv;)
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 20:44Kjell: Själv springer jag inte ut till Jälla utan tar bilen...
Kjell: Själv springer jag inte ut till Jälla utan tar bilen...
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 21:28Lukas...Jag åker bussen på mornen.!!??..Men håll med om att det är en satsning i rätt riktining med en UPPLYST SKILJD CYKEL/JOGGING/GÅNG-väg ända ut dit. Jag är själv importerad minst sagt..!? Själv kutade jag leden ut till gamla Uppsala som ju heter nåt
Lukas...Jag åker bussen på mornen.!!??..Men håll med om att det är en satsning i rätt riktining med en UPPLYST SKILJD CYKEL/JOGGING/GÅNG-väg ända ut dit. Jag är själv importerad minst sagt..!? Själv kutade jag leden ut till gamla Uppsala som ju heter nåt
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 10:31Tja!
Jag är ny i stan och letar efter ett spår där det finns, chinsräcken, något för dips bänkar, bänkar för sit upps och liknande. Det brukar det finnas längs olika motionsspår.
Just nu har jag hållit mig till Rödbo spåren, vilket jag tycker har varit
Tja!
Jag är ny i stan och letar efter ett spår där det finns, chinsräcken, något för dips bänkar, bänkar för sit upps och liknande. Det brukar det finnas längs olika motionsspår.
Just nu har jag hållit mig till Rödbo spåren, vilket jag tycker har varit
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:12ett bra terräng/skogs spår är vedyxa skogen. Lite knöligt att hitta första gången men det finns kartor i början av spåret vid vedyxa parkeringen. Det är lämpligt med bil dit. Vet inte hur långt spåret är men det är fin natur med stigar, berg och täta skog
ett bra terräng/skogs spår är vedyxa skogen. Lite knöligt att hitta första gången men det finns kartor i början av spåret vid vedyxa parkeringen. Det är lämpligt med bil dit. Vet inte hur långt spåret är men det är fin natur med stigar, berg och täta skog
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:01Hej
Angående chinsräcken åh sånt så finns det vid sunnersta elljusspår, de har även någon bänk och lite annat. Vet inte riktigt hur det är i stadsskogen, har för mig att det finns där nånstans, men det var länge sedan jag sprang där så jag är inte riktigt
Hej
Angående chinsräcken åh sånt så finns det vid sunnersta elljusspår, de har även någon bänk och lite annat. Vet inte riktigt hur det är i stadsskogen, har för mig att det finns där nånstans, men det var länge sedan jag sprang där så jag är inte riktigt