Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:11I sunnersta och stadsskogen finns det "skogsgym" eller vad man ska kalla det. Dock har jag ingen aning om skicket...
I sunnersta och stadsskogen finns det "skogsgym" eller vad man ska kalla det. Dock har jag ingen aning om skicket...
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 09:17Det behövs ingen bil tilll morga hage ocm man springer från studenternas längst ån och sedan tillbaka blir det ett lagom pass på 25km 😉
Sprang i morga igår och vid den här tiden på våren är det hur vackert som helst att springa där! Rekomenderas varmt.
Det behövs ingen bil tilll morga hage ocm man springer från studenternas längst ån och sedan tillbaka blir det ett lagom pass på 25km 😉
Sprang i morga igår och vid den här tiden på våren är det hur vackert som helst att springa där! Rekomenderas varmt.
Quote from Stefan Kinberg on 24 May 2010, 11:42Häng med och spring i Lunsen!! Det sker några dagar i veckan. Sofie F och jag springer 10-20 km där beroende på humör.
Häng med och spring i Lunsen!! Det sker några dagar i veckan. Sofie F och jag springer 10-20 km där beroende på humör.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:26"Det behövs ingen bil tilll morga hage ocm man springer från studenternas längst ån och sedan tillbaka blir det ett lagom pass på 25km"
Ja, tittar man på kartan så kan man alltså svänga av efter Flottsundsbron?! I den mån jag funderat på det så har jag n
"Det behövs ingen bil tilll morga hage ocm man springer från studenternas längst ån och sedan tillbaka blir det ett lagom pass på 25km"
Ja, tittar man på kartan så kan man alltså svänga av efter Flottsundsbron?! I den mån jag funderat på det så har jag n
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:15Är det någon som vet hur långt storvreta elljusspår är? Det står att det är 2,5km men det känns kortare.
Är det någon som vet hur långt storvreta elljusspår är? Det står att det är 2,5km men det känns kortare.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 02:29Storvreta: har för mig att det västra spåret är nästan exakt 2,4 km, om det är samma spår som man åker skidor i. 5-kilometarn har jag aldrig lyckats få klart för mig hur den är dragen, tycker mest att det är ett virrvarr man kör vilse i.
Storvreta: har för mig att det västra spåret är nästan exakt 2,4 km, om det är samma spår som man åker skidor i. 5-kilometarn har jag aldrig lyckats få klart för mig hur den är dragen, tycker mest att det är ett virrvarr man kör vilse i.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 19:58Håkan, efter flottsundsbron höger fram till hästgården sen går det finfint att springa vidare på mycket fina stigar via djupvikstorpet och vattnet till morga hage. Sen kan man vika av uppåt genom en fin ekbacke med tuff stigning upp på åsen och sen hem ig
Håkan, efter flottsundsbron höger fram till hästgården sen går det finfint att springa vidare på mycket fina stigar via djupvikstorpet och vattnet till morga hage. Sen kan man vika av uppåt genom en fin ekbacke med tuff stigning upp på åsen och sen hem ig
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 01:06Hej, jag har startat en facebook grupp. Målet är att öka uppsala kommuns medvetenhet om att ett 5 km centralt motionsspår i skogen verkligen behövs. Ingen vill väl springa milen i 2,5 km spår?
Grupp: "Snälla Uppsala Kommun ge oss en 5 km central skogssli
Hej, jag har startat en facebook grupp. Målet är att öka uppsala kommuns medvetenhet om att ett 5 km centralt motionsspår i skogen verkligen behövs. Ingen vill väl springa milen i 2,5 km spår?
Grupp: "Snälla Uppsala Kommun ge oss en 5 km central skogssli
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:03Vad är det för fel på fyra varv i en 2,5km slinga? Är två varv i en 5km verkligen så mycket bättre att kommunen skall prioritera det före en mängd andra möjliga förbättringar?
Vad är det för fel på fyra varv i en 2,5km slinga? Är två varv i en 5km verkligen så mycket bättre att kommunen skall prioritera det före en mängd andra möjliga förbättringar?
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:33Jag ser inte riktigt "behovet" av ett 5k-spår heller, och framförallt inte med motiveringen "Ingen vill väl springa milen i 2,5 km spår?". Å andra sidan kan det ha att göra med att jag tycker att motionsspår är rätt trista och att det finns tillräckligt m
Jag ser inte riktigt "behovet" av ett 5k-spår heller, och framförallt inte med motiveringen "Ingen vill väl springa milen i 2,5 km spår?". Å andra sidan kan det ha att göra med att jag tycker att motionsspår är rätt trista och att det finns tillräckligt m