Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 09:50Ninja turtle!
Ninja turtle!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:26Att cykla fem mil till jobbet på en isig och snögloppig vägren är grymt bra motivation att köra mer löpträning istället - en hård entimmesrunda i skogen känns plötsligt vansinnigt lockande alldeles oavsett hur mörkt blött och kallt det är därinne.
Att cykla fem mil till jobbet på en isig och snögloppig vägren är grymt bra motivation att köra mer löpträning istället - en hård entimmesrunda i skogen känns plötsligt vansinnigt lockande alldeles oavsett hur mörkt blött och kallt det är därinne.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:31Kjell: Nu satsar jag ju inte alls på maran, och skulle jag göra det skulle jag lätt kunna tänka mig att sänka farten och köra längre pass. Dels är min livssituation sådan att jag har svårt att lägga mer än tre max fyra timmar i veckan på löpning och dessu
Kjell: Nu satsar jag ju inte alls på maran, och skulle jag göra det skulle jag lätt kunna tänka mig att sänka farten och köra längre pass. Dels är min livssituation sådan att jag har svårt att lägga mer än tre max fyra timmar i veckan på löpning och dessu
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 18:33Sorry Anna.!!? Du talar med en person som har en enkelsidig orubblig marathonstörning i akut fas. Läser man noga din inledning så fattar alla med normal begåvning dina intentioner å att det handlar om milen liksom. I min ålder så kommer Altzheimer symtome
Sorry Anna.!!? Du talar med en person som har en enkelsidig orubblig marathonstörning i akut fas. Läser man noga din inledning så fattar alla med normal begåvning dina intentioner å att det handlar om milen liksom. I min ålder så kommer Altzheimer symtome
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 22:06Airtim fungerar bra i kyla, ingen klaustrofobikänsla alls (sitter nog mer i skallen). Men köra intervaller gör jag inte med den.
Med löpband kan man ju på ett fantastiskt sätt kontrollera intervallfarten. Kör så hårt att du inte tänker på att det är trå
Airtim fungerar bra i kyla, ingen klaustrofobikänsla alls (sitter nog mer i skallen). Men köra intervaller gör jag inte med den.
Med löpband kan man ju på ett fantastiskt sätt kontrollera intervallfarten. Kör så hårt att du inte tänker på att det är trå
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 22:24Sitter inte all klaustrofobikänsla i skallen... :(...
Sitter inte all klaustrofobikänsla i skallen... :(...
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 22:53Jag har inget särskilt problem med motivationen, men fan vad slut jag blir efter ett kallt träningspass. Helt allvarligt dubbelt så trött som vid ett mänskligt väder utan minusgrader. Vilket iofs resulterar i att man känner sig lite mer killer. Eller lite
Jag har inget särskilt problem med motivationen, men fan vad slut jag blir efter ett kallt träningspass. Helt allvarligt dubbelt så trött som vid ett mänskligt väder utan minusgrader. Vilket iofs resulterar i att man känner sig lite mer killer. Eller lite
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:07Ah, Malin det har du rätt i.
Ville bara säga att jag får klaustrofobikänsla av både öronproppar och även hörlurar, men inte av airtrimen.
Ah, Malin det har du rätt i.
Ville bara säga att jag får klaustrofobikänsla av både öronproppar och även hörlurar, men inte av airtrimen.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 11:19Blev iallafall intervallpass på löpband idag. Inte var det kul, men man känner ju sig ganska nöjd efteråt, så ett sådant här pass varannan vecka ska man väl stå ut med. Allmänt tycker jag att det är mycket svårare att hålla högt tempo på löpband än på väg
Blev iallafall intervallpass på löpband idag. Inte var det kul, men man känner ju sig ganska nöjd efteråt, så ett sådant här pass varannan vecka ska man väl stå ut med. Allmänt tycker jag att det är mycket svårare att hålla högt tempo på löpband än på väg
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 11:32jag tycker att om man kör samma hastighet/lutning så kan man köra snabbare (för samma puls) jmf med ute... att man hamnar i nåt trans o bara behöver "lyfta benen" ej springa framåt...
dock kan ju gamla sunk löpband ge den effekten du pratar om... då kan
jag tycker att om man kör samma hastighet/lutning så kan man köra snabbare (för samma puls) jmf med ute... att man hamnar i nåt trans o bara behöver "lyfta benen" ej springa framåt...
dock kan ju gamla sunk löpband ge den effekten du pratar om... då kan