Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 23:40Det klassiska misstaget som många gör är att man väljer en motionsform som inte känns kul. När något inte känns kul blir man heller inte motiverad. När man hittat rätt så är motivationen oftast inget problem - jag ser fram mot varje löppass för att det är
Det klassiska misstaget som många gör är att man väljer en motionsform som inte känns kul. När något inte känns kul blir man heller inte motiverad. När man hittat rätt så är motivationen oftast inget problem - jag ser fram mot varje löppass för att det är
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:08Jag varvar med öl-hävning, frimärkssamlande å enskilda psykoterapier...Å alla har ju EN sak gmensamt...eller hur???;);)
Jag varvar med öl-hävning, frimärkssamlande å enskilda psykoterapier...Å alla har ju EN sak gmensamt...eller hur???;);)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:09Precis! Allt handlar om att hantera sexuell frustration.
Precis! Allt handlar om att hantera sexuell frustration.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:20Helt riktigt Anders...hehehe....Å löpning då???...Vad ersätter det för behovstillfredställelse...mat,närhet???????;);)
Helt riktigt Anders...hehehe....Å löpning då???...Vad ersätter det för behovstillfredställelse...mat,närhet???????;);)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 23:53För män? Utmattning. 😉
För män? Utmattning. 😉