Quote from Guest on 10 November 2011, 17:45Just nu sitter jag här i värmen och funderar på om jag ska titta på film eller ut och springa. Känner mig seg, vet inte vart jag ska springa. Kan inte springa i skogen eftersom att det är för mörkt. Det är kallt. Asfalt känns tråkigt. Ena hörluren har gå
Just nu sitter jag här i värmen och funderar på om jag ska titta på film eller ut och springa. Känner mig seg, vet inte vart jag ska springa. Kan inte springa i skogen eftersom att det är för mörkt. Det är kallt. Asfalt känns tråkigt. Ena hörluren har gå
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 17:55Ingen har blivit snabb av att sitta i soffan! 🙂
Ingen har blivit snabb av att sitta i soffan! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2011, 18:27Vill du inte ut så sitt kvar då!
(Vad är det med folk idag?)
Vill du inte ut så sitt kvar då!
(Vad är det med folk idag?)
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 18:31Dagens I-landsproblem. 🙂
Dagens I-landsproblem. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 18:58Du har tur, för nu infaller den allra bästa årstiden för att härda ett pipigt pannben 😉
Nu ska jag inte påstå att jag tycker det är speciellt kul att springa i regn, mörker, kyla, vind & snöstorm. För det tycker jag inte.
Men vi gör det ändå. För att d
Du har tur, för nu infaller den allra bästa årstiden för att härda ett pipigt pannben 😉
Nu ska jag inte påstå att jag tycker det är speciellt kul att springa i regn, mörker, kyla, vind & snöstorm. För det tycker jag inte.
Men vi gör det ändå. För att d
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 19:26Jag har hittills aldrig ångrat att jag lyfta på arslet och gav mig ut när det kändes motigt. Däremot ångrar jag ofta de gånger jag blev sittande kvar.
Jag har hittills aldrig ångrat att jag lyfta på arslet och gav mig ut när det kändes motigt. Däremot ångrar jag ofta de gånger jag blev sittande kvar.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2011, 19:32Gör en kopp god chokladmjölk, tänd några ljus och kryp ner i soffan under en mysig pläd och läs den där boken som Du aldrig hinner läsa.
Är mitt tips! Världen går inte under för att man bommar ett löppass. Livet är mycket större än så. 🙂
Gör en kopp god chokladmjölk, tänd några ljus och kryp ner i soffan under en mysig pläd och läs den där boken som Du aldrig hinner läsa.
Är mitt tips! Världen går inte under för att man bommar ett löppass. Livet är mycket större än så. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:00Men Sylla då..!!!!????..allt det där kan man ju göra EFTER ett kutar-pass.....å då känns det ju typ hundraprocent bättre liksom.
Men visst kan man vid skitväder köra en sk "växling" som politikerna gärna gör....å då köra dubbelt vid finare väderlek.
Men Sylla då..!!!!????..allt det där kan man ju göra EFTER ett kutar-pass.....å då känns det ju typ hundraprocent bättre liksom.
Men visst kan man vid skitväder köra en sk "växling" som politikerna gärna gör....å då köra dubbelt vid finare väderlek.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2011, 20:04Självklart Kjell! MEN, vill man inte just då så...?
Jag vet visst hur bra man mår efter ett pass, som man egentligen absolut inte hade lust till, för såna har jag också gjort. Men jag har även struntat i pass för att jag inte vill och låtit lusten styra.
Självklart Kjell! MEN, vill man inte just då så...?
Jag vet visst hur bra man mår efter ett pass, som man egentligen absolut inte hade lust till, för såna har jag också gjort. Men jag har även struntat i pass för att jag inte vill och låtit lusten styra.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:17Det är klart, är man elitsatsande så får man inte hoppa över sin träning. Det är helt förkastligt. Eller så är man motionär som rör på sig för nöjet skull. Då kan en oplanerad vila utan skuldkänslor vara förträffligt för det som kommer i morgon och i över
Det är klart, är man elitsatsande så får man inte hoppa över sin träning. Det är helt förkastligt. Eller så är man motionär som rör på sig för nöjet skull. Då kan en oplanerad vila utan skuldkänslor vara förträffligt för det som kommer i morgon och i över