Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 07:57Har inte läst vad folk svarat, men här kommer lite tips.
Vill man inte springa i skogen för att man är rädd för överfall kanske man ska försöka hitta en träningskompis.
En pannlampa gör susen för motivationen. Så mysigt att sticka ut och köra sin runda
Har inte läst vad folk svarat, men här kommer lite tips.
Vill man inte springa i skogen för att man är rädd för överfall kanske man ska försöka hitta en träningskompis.
En pannlampa gör susen för motivationen. Så mysigt att sticka ut och köra sin runda
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 16:20Tack för alla tips. Tog mig inte ut igår. Läste farsans farsdagpressent istället. Jag är zlatan 😉
Men nu ska jag däremot ta mig ut!
Jag har mina i-lands problem ja, kanske för att jag bor i ett sådant land också.
Vad är det med sånna som dig christer?
Tack för alla tips. Tog mig inte ut igår. Läste farsans farsdagpressent istället. Jag är zlatan 😉
Men nu ska jag däremot ta mig ut!
Jag har mina i-lands problem ja, kanske för att jag bor i ett sådant land också.
Vad är det med sånna som dig christer?
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 16:35Känner ofta att det tar emot när jag är frusen och trött. Har lärt mig att om jag ger fan i att tänka och bara börjar byta om, sen är det liksom försent att banga ur, kan ju inte gärna ta av mig löparkläderna utan att träna när jag väl fått på mig dom! Lu
Känner ofta att det tar emot när jag är frusen och trött. Har lärt mig att om jag ger fan i att tänka och bara börjar byta om, sen är det liksom försent att banga ur, kan ju inte gärna ta av mig löparkläderna utan att träna när jag väl fått på mig dom! Lu
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 17:40Funkar extra bra om man dragit på sig kompressionskläder!
Funkar extra bra om man dragit på sig kompressionskläder!
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 20:52Tror den största faran är att låta bli ett pass för att man inte känner sig motiverad och tänka att jag sticker ut jag jag känner mig motiverad. Känns som att motivationen i 9 fall av 10 kommer när man tränar alla gånger man tänkt.. Både när det känns lät
Tror den största faran är att låta bli ett pass för att man inte känner sig motiverad och tänka att jag sticker ut jag jag känner mig motiverad. Känns som att motivationen i 9 fall av 10 kommer när man tränar alla gånger man tänkt.. Både när det känns lät
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 22:30Mörkt i skogen behöver inte vara en ursäkt. Det finns pannlampa! Så det är "bara" att ge sig ut. Om det ändå går trögt försök att hitta en löparkompis. Det blir bra draghjälp.
Mörkt i skogen behöver inte vara en ursäkt. Det finns pannlampa! Så det är "bara" att ge sig ut. Om det ändå går trögt försök att hitta en löparkompis. Det blir bra draghjälp.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 23:49Ett hopprep och några goa 10 min låtar från youtube å du har ett kanonpass framför dig. Det var detta som fick mig att komma på att träning inte behöver vara löpning i skogen. prova även att stå på ett ben. Luta dig framåt och blunda samtidigt. Spela in d
Ett hopprep och några goa 10 min låtar från youtube å du har ett kanonpass framför dig. Det var detta som fick mig att komma på att träning inte behöver vara löpning i skogen. prova även att stå på ett ben. Luta dig framåt och blunda samtidigt. Spela in d
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 16:32Då jag inte alls känner för ut och träna tar jag ett styrke pass inne. Det gör gott med styrketräning för att få bättre löpning.
Då jag inte alls känner för ut och träna tar jag ett styrke pass inne. Det gör gott med styrketräning för att få bättre löpning.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 09:43Mitt trick är att aldrig ge sig själv ett val. Precis som jag går till jobbet varje morgon (jag vet, jag är gammalmodig) så tränar jag när jag bestämt. Det är inte förhandlingsbart.
Däremot kan jag ibland PLANERA att minska min träning pga olust men det m
Mitt trick är att aldrig ge sig själv ett val. Precis som jag går till jobbet varje morgon (jag vet, jag är gammalmodig) så tränar jag när jag bestämt. Det är inte förhandlingsbart.
Däremot kan jag ibland PLANERA att minska min träning pga olust men det m
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 10:40Sista minuten-ändringar för mig får aldrig handla om OM jag ska springa eller inte, utan mer HUR och VAR och HUR LÅNGT och NÄR (på dygnet) jag ska springa.
På det viset kan jag ta en sämre dag och möta den med ett lite lättare pass om det känns galet moti
Sista minuten-ändringar för mig får aldrig handla om OM jag ska springa eller inte, utan mer HUR och VAR och HUR LÅNGT och NÄR (på dygnet) jag ska springa.
På det viset kan jag ta en sämre dag och möta den med ett lite lättare pass om det känns galet moti